IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Жигули" навърши 42 години


Обратно в новината

Коментари Коментари

37
Жо
преди 12 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
ИМАЛ СЪМ Лада Самара 1500, Москвич Алеко с ладов двигател /и двете на по 40-50 хил км/ и наследникът на ЗАЗ-ката- Таврия.Алекото и Самарата имаха ужасно голям разход на гориво, тежки и неповратливи, без хидравлика на волана.Таврията беше 2 годишна, но всичките и гумени части- уплътнения, маркучи, гуми на колелата и т.н. бяха започнали да образуват *** /да се напукват, изсъхват, изгарят/. Карбураторът непрекъснато даваше дефекти.
отговор Сигнализирай
36
Пламен
преди 12 години
Харесвам 59 Не харесвам 5
Смешковци *** не ви е виновна ЖИГУЛАТА.Задволанното устройство не струва.И на ракета от НАСА да се качите като сте неграмотници си е все тая.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 62 Не харесвам 3
Жигулите не са смешни.Скоро ще е по добре да имаш жигула или москвич отколкото която и да е 10 годишна западна.Както ги оборудват с електроника като я купиш 7-8 годишна точно като идва време за изхвърляне и ти се издъни някой компютър на пътя кво прайш.Пътна помощ (не се поправя на пътя),сервиз - режат ти главата от кръста.После няма гаранция на какъв майстор ша попаднеш и дали ще я поправи или ще смени 100 неща и пак няма да е наред.А жигулито се прави на пътя.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 28 Не харесвам 1
Запорожките повече ме кефеха с техните кръгли стопове и уши ми приличаха на ракети.А Заставите (пак по лиценз на Фиат като Лада) бяха уникални за времето си - предно предваване и хечбек (с задна врата на багажника).
отговор Сигнализирай
33
ffO
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 29
едва когато дойде 89-а и у нас влязоха автомобили, българите осъзнаха какви барутници са карали. Но за тая смотана руска машина се чакаше средно по 10 години- за Волга 15, а за Москвич - 8. Произведени са толкова милиони от тях просто защото на пазара нямаше други коли освен руските / е,и две гедерейски и една полска/.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
2103 и 2106 са ми любимите, доста повече се доближават като салон и визия до западните коли от същото време от 2101, че и 2105 и 2107. Според мен с модернизацията на модела под формата на 2105 и 2107 бяха махнати едни от най-хубавите неща в дизайна.
отговор Сигнализирай
31
Жо
преди 12 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
МНОГО ОТ ВАС не знаят, но в Завода в Ловеч сглобяваха 200 бр. FIAT124 оригинал. Аз имах такава кола и мога да потвърдя написаното в статията за огромната разлика с Жигули: долен разпределителен вал, клапани с повдигачи, къса верига, джанти 12 цола, различни филтри, по-малки шарнирни болтове, четири дискови спирачки, еднокръгова спирачна помпа, предните седалки не "лягят", диаметър на цилиндрите при обем 1200 куб. см-73 мм /жигулските са 76 с по-къс ход на буталото/, външни дръжки на вратите...
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
На дъртия му служи 37 години Жигулето.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Аз съм се качвал и си е дърво, няма да крия. Хвалите я по-скоро по сантиментални причини, имате спомени с тях, а не защото са кой знае какво. Но определено ВАЗ 2103 и 2106 с четирите кръгли фара бяха много по-хубави от жигулките и от 2105/2107.
отговор Сигнализирай
28
щирлиц
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
до бой:За твоята тежка болест има лек!Нарича се броня от ЗИЛ или КРАЗ!Изборът е твой,идиоте...
отговор Сигнализирай
Новини