IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Кой продава най-много в Европа


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
До 18-ти
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Мислиш ли, че само с VW e така? Изобщо мислиш ли, че в капиталистическа систама като тази, изобюо има място за качество?
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
19
до 19
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Шкода на първо място и Ауди на второ(конкретно моделите А2, А3, А4) са по-качествените и надеждни коли на концерна, така че предпочитанията ти са правилни. Друг е въпросът, че Октавия е на платформата на Голф.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Аз лично предпочитам новата Октавия пред Голф5.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Понеже, както винаги тук е пълно със ***, каращи тунинговани(разбирай с *** пружини) гоуфове, държащи се по същия начин както и на улицата, а именно като пълни ***, ето малко разяснения относно политиката на ФВ в последните 20 години. Макар че болшинството от ФВ сектата едва ли може да чете:В средата на 90-те години на миналия век, в управителния съвет на Фолксваген груп има важно заседание. Тема на срещата е моделът Фолксваген голф 2. Както всички знаем, двойката е уникален автомобил здрав, надежден, евтин, добре сглобен, с перфектна антикорозионна защита, почти вечен. Всичко това звучи прекрасно нали? Но не и за шефовете във фолксваген. За тях всички изброени горе предимства на модела, са всъщност негови НЕДОСТАТЪЦИ. Защо? Защото те нямат сметка да произвеждат надежден автомобил. И така, тогава във Фолксваген груп решават никога повече да не правят толкова здрави автомобили, понеже печалбата от тях е много малка никой не желае германците да сменят колата си на двайсет години, целта е тя да се сменя на две-три години. Отделно от това, почти всички европейски части(японците не действат по тази схема и затова частите им са много по-скъпи) са направени с определен живот(цикъл), като целта е за десетина години, човек да изплати на концерна още една кола. И така, производството на Голф 2 е спряно и този модел си остава най-здравият за всички времена. Още тогава Фолксваген изоставят качеството и наблягат на парвенющината повечко хром(на селяните им харесва), десетки килограми шумоизолация(така селяните се кефят колко е тихо фаувето им и как дрънчали японките) и други маркетингови трикчета, направени за да впечатляват незнаещите.Тайната на Голф 5Голф 5 също беше много качествена кола. Но ФВ я свалиха от производство много бързо, когато тя още беше в средата на жизнения цикъл, типичен за повечето модели. Защо? Ето и обяснението: Голф 5 наистина беше много добра кола, защото тя беше направена с определена цел. Голф 5 е имиджов модел, той беше направен, за да изчисти реномето на Голф, намиращо се в калта след недоразумението Голф 3 и донякъде приемливата четворка. В голф 5 бяха налети много пари, поддоставчиците бяха проверявани под лупа, материалите и интериора бяха под наблюдението на отдела по качество на Ауди, резултатът беше една много качествена кола. Но. Връщаме се в началото прекалено скъпа за производство и прекалено трайна за печалбите. Затова Голф 5, най-добрия Фолксваген след двойката беше преждевременно спрян и на дневен ред дойде голф 6, който е фейслифт на голф 5, но със доста спестени материали и съответно по-евтин за производство. И така, драги ФВ фенбойчета, ако все пак искате да си вземете Гоуфу, то това трябва да е или двойката, или петицата, при това нетунингован, всичко друго е ***. При Пасат нещата стоят горе-долу по същия начин след легендарните Б3 и Б4 беше създаден най-отвратителния модел на марката за всички времена Пасат Б5, парвенюшка барака, натъпкана с хром, с луксозен, светещ в синьо интериор и техника, разваляща се всяка седмица. Спомням си, в онези години един познат си купи чисто нов Пасат Б5 за 65 000 лв. Първата година той претърпя около 40 ремонта, докато горе-долу успеят да го вкарат в движение. Дори тогава, всеки преход с тази кола беше лотария. Пасат Б5 е много важен и за мен - заради тази кола аз намразих Фолксваген завинаги. Преди това ми харесваха, защото правеха добри коли, на добри цени и уважаваха клиентите си. Сега всичко е различно дори в Германия Фолксваген е фирмата, която най-често *** клиентите си с гаранциите и доста често не уважава претенциите им. Всеки сервиз на Фолксваген има инструкции, ако може, да изкара гаранцията на клиента невалидна и да го накара да си плати. Отделна тема е как фирмата *** клиентите си и с пакетите от екстри и цените им, но за това друг път.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Имидж му е майката, доказателство за това е че ФВ, които в момента произвеждат най-големите *** са номер едно по продажби. Между другото в България винаги са се продавали добре и другите мегабоклуци - Пежо-Ситроен. В момента Фолксваген са на дъното по надеждност, по-зле са дори от Фиат и Алфа Ромео и са по-добре само от френските талиги. Дори аутобилд, личните PR-и на ФВ ги скъсват от подигравки в последните 100 000км тестове на туран и пасат.
отговор Сигнализирай
15
Голфа е железен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
Няма по-здpава кола! Имам ВМВ-х6, но се кефя на Голфа - никога не ме е оставял на път!
отговор Сигнализирай
14
Joro
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Абе хора, тука става въпрос за най-продаваните, а не за най-качествените коли. Аз ако имам пари бих си взел BMW 3, Honda Accord/Civic, Subaru Legacy/Impreza,Мазда 3/6 или Audi A3/A4 и никой да не ми говори колко добри били ГоУфовете и Рендетата, а още повече пък Форд(Фиеста особено) или Фиат, 100 пъти по добре дори Hyundai I40 от колкото повечето коли в тая класация
отговор Сигнализирай
13
ЕС
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Никакво лого на никакъв Голф не е свързано със спорта голф. Голф е име на СЕРИЯ автомобили и идва от наименованието на вятъра Гълф(гълфстрийм) или на немски Голф. Другите серии с имена на ветрове са:Mistral, Ghibli, Khamsin, Bora на Мазерати;Пасат, Бора , Сироко, Голф на ФолксвагенЮго на Застава-това е южен вятър на сръбскиИ да цъкате минуси, истината е тази. Разпадне ли се евросъюза най-лошо ще се отрази на геманската индустрия! И затова много внимателно пипат с Гърция...
отговор Сигнализирай
12
до 9
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
За кой ГОЛФ говориш, пернишки? Дето го е карал на Ханс дядо му, докато ти си го купиш 15-та употреба? Прочети да се ограмотиш кви народни коли бичат германците от тая марка. Впрочем логото е свързано точно със спорта голф, ама наште селяни ги купуват да мъкнат буркани с тях, а не стикове и екипи.
отговор Сигнализирай
Новини