IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Производството на автомобили в Китай надминава това в Европа


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
Пешо мастиката
преди 11 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Анонимен ...ти май живееш в първата половина на 20 век...и нямаш представа какво е това нещо КИТАЙ!!!!!!!!!! Като западняците затворят заводите си в Китай...цените им ще скочат още малко...а китайците ще свалят нарочно техните...и ще се случи случка на западняците. Добре, че те не са с твоя акъл и икономическо мислене...че досега да са фалирали!
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Май е време производителите на коли в Европа да спрат да реват за спад в продажбите,а да заговорят за спад на цените.А да,и искам китайски собственици на БМВ и МЕРЦЕДЕС........в Германия!!!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Не знам какво ще прави Китай, ако западняците си затворят заводите там. Ще преминат към производство на рикши, които ще намерят добър пазар в Индия например. Между впрочем започва тенденция на закриване на производства в Китай и местенето им САЩ и Западна Европа. За 2012 година САЩ са затворили 50000 работни места в Китай и са ги прехвърлили в Америка. Американски икономисти очакват засилване на тенденцията, предвид рязкото увеличение на добива на евтин шистов газ и електричество в щатите.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
Ха-ха, ще произвеждат повече автомобили от Европа. Само, където VW групата, BMW и Mercedes имат големи заводи там. Като добавим и японците и американците, за Китай какво остава? Great Wall и другите им копия ментена, наброяващи 200-300к?
отговор Сигнализирай
16
асд
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Нали същата тази Европа изнася масово производството си на каквото и да е в Китай. Нали за това безработицата в ЕС постоянно расте. Парадокса е, че големите компании искат да произвеждат в Китай, а да продават в Европа, но не осъзнават, че с намаляване на производството на Стария континент, намаляват и доходите на хората и от там спада и покупвателната им способност. Така ще продължават да затъват в бъдеще, докато не се осъзнаят и не върнат производството тук.
отговор Сигнализирай
15
До 7
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Живееш 20 години назад във времето. Нямало китайско семейство с кола, хахаха! Знаеш ли, че около 300 000 000 (това са триста милиона, в случай, че не познаваш числата) китайци живеят по европейски стандарт. Да отбележа, че европейски стандарт не значи български стандарт, а доста над това... Живей си ти с твоите разбирания за света от края на 80-те години...
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Никой тук не коментира китайския модел на развитие. Защото автомобилната индустрия е само малка част от техния икономически модел. Каквото и да се пише тук, каквото и да се говори, за мен изводът е един. Просто капитализма към който ние българите толкова се стремим и към който тичаме, вече отмира. Европейската и световната икономическа криза го доказват. Явно не трябваше да се връщаме назад, към нещо, което вече сме го преживели, а трябваше да вървим по нов път.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Ангеле, точно за това се молят и американци и европейци! Да разберат китайците ,че оризът е гарнитура. Тогава ще им се прииска и печено и бора-бора, манекенки, G-класи, I -фони и 3Д телевизори. И останалият свят ще бъде спарен!Моля се за това. Не ме плаши с него.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 22
Нека правят, какъв е проблема. Да видим с какво ще ги карат, като американците държат нефта.
отговор Сигнализирай
11
Ангел
преди 12 години
Харесвам 46 Не харесвам 5
Да от тези 19.6 млн коли 30% са европейски марки 30% американски марки и 30% японски марки.За останалите 10% нямам сведения.Много скоро ще дойде времето когато китайският народ ще разбере че ориза е гарнитура а не основно ядене и тогава ще видим дали Европейци Американци и Японци ще си намерят евтина работна ръка да им прави колите
отговор Сигнализирай
Новини