IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Great Wall атакува нов сегмент


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
cro
преди 11 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Много добре изглежда определено, че и цената му ще е доста добра, сериозна конкуренция са подготвили китайците.
отговор Сигнализирай
13
селски карач
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Докато не видя,да ме изпреварва такова животно на сняг,ще си карам дъртата Импреца.То и далеч по скъпи джипки стават за смях зимата.Не вярвам да е нещо особено,на вид са го докарали.
отговор Сигнализирай
12
Drug
преди 11 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Slab dvigatel, nepraktichna radiatorna reshetka. Pri udar shte otnese porazhenieto vmesto lipsvashtiq bympyr. Inache ne losh dizain (pone tova, koeto se vizhda). Kitaicite vse oshte probivat s evtino. V momenta v koito predlozhat i kachestvo, shte zatriiat mnog drugi firmi.
отговор Сигнализирай
11
WTF???
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Абе само на мен ли това на снимката ми прилича на Ауди Q5 с подменена радиаторна решетка???
отговор Сигнализирай
10
11
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Що се отнася за колата - с тези размери ще е доста сериозен конкурент на Кашкай, Тигуан и другите подобни модели. За качество не може да се говори още, но китаецът разполага с много сериозни предимства. Не отсъпва в дизайна, да не кажа, че и някои ги превъзхожда. И основното е цената. Кашкай струва 30 000 лв, а GW няма да достигне и 20 000. И определено това няма да е единствения агрегат за модела.
отговор Сигнализирай
9
до Сидни
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Колкото до това, че махали само найлоните. В Ловеч сглобяват автомобилни детайли, не ги произвеждат. Такава е практиката на много автомобилни производители. На няколко места произвеждат детайли, а на друго ги сглобяват. За момента България не разполага най-вече с нужните кадри за да произвеждат всички автомобилни части за една кола....съвсем друг е въпроса, че и един завод за производство е в пъти по-скъп от такъв за комплектоване.
отговор Сигнализирай
8
до Сидни
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Къде си бе, ***? Я веднага отваряй учебниците и не се занимавай с глупости. Да не те соцЯлизира баща ти след малко! От теб научвам, че в ЕС държавите нямат право да произвеждат китайски продукти! Забрани и рестрикции на коли от Китай така ли? Ама значи те могат да произвеждат и продават в Китай, а обратното не, така ли? Какъв *** си само не е истина. Причината да не се произвеждат китайски коли в Европа е евтината работна ръка в Азия.
отговор Сигнализирай
7
ХАхаха
преди 11 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Тая гробница не може да откине 1.5 105 коня на тва купе е пълна скръб! За жени ли е правено?
отговор Сигнализирай
6
От Сидни
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 17
В БГ само махат найлоните. Така един мътен балкански субект подкова политиката на цял EU и направи бек дор на забраните и рестрикциите на коли от Китай.Автомобилните производители в EU са с топ приоритет за индустрията в държавите си и скоро като се оплачат че някакъв далаверджия от БГ ги подковава на пазара политиците им моментално пък ще ви го нач*кат на васЕй заради тоя очаквайте още негативни доклади, Шенген на кукуво лято, Забрани за работа, забрани за соцялно. Ще оперете пешкира Вие в БГ
отговор Сигнализирай
5
До номер 5
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Доколкото съм чувал в Ловеч само ги сглабят колите, те си идвали готови всички части и мисля, че дори боядисват ако има само ужулени части. Не ги произвеждат в Ловеч Грейт уол.Иначе са страхотни коли за цената си.
отговор Сигнализирай
Новини