IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

5 мита за електромобилите


Обратно в новината

Коментари Коментари

18
dark_machine
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До stariadubРазгледай малко позаинтересувай се провери ... и да кажем тогава си съставяй мнение :)
отговор Сигнализирай
17
stariadub
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 10
Извинявай но Теслата прилича на КИЯ. БМВ и Мерцедес, не искам да звуча по балкански, но няма кой да ги бие по гъзария (без суперколите разбира се) и по всякакви други показатели, защото се влагат милиарди и десетки години опит. А Тесла е приумица на някъв интернет милионер. Когато се реши ,ще се впрегне водорода а ел. двигателите ще си останат там където им е мястото
отговор Сигнализирай
16
Тръба
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Магнитен двигател.youtube/watch?v=AKAFykWMgt4
отговор Сигнализирай
15
dark_machine
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Към но.3 .. въпреки, че тока се произвежда от ТЕЦ-ове, което се променя все повече извън нашата бавноразвиваща се страна пълна с ... и въпреки батериите е изчислено, че всеки електромобил изпускае повече от 50 г/CO2 на км .. вашите стари пушещи астрички дето правят по 12/100 бензин отделят 300г. Кое е по- добре ?
отговор Сигнализирай
14
dark_machine
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
До ЖоТеслата например е по-ефтина от БМВ М5, което *** и от към скорост и от ктм пробег и от към сигурност и от към гъзария и от към полезен товар и места :) хайде да те видим какъв си философ неподготвен
отговор Сигнализирай
13
Абсент
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
До Съвършен. Широко разпространена заблуда е,твърдението ти,че български мотокари,са изнасяни в чужбина,заради баластът им.НИКОЙ нормален японец,не би купил мотокар от хиляди километри,заради "оловото"-единственото олово в мотокарите НИ, е в акумулаторите и клемите им :))) Колкото до баласта,до едни години беше ЧУГУНЕН,а по-късно бетонен.Занимавам се с кари вече 24 години...нашите машини просто са ЕВТИНИ,непретенциозни,и нескъпи,като подръжка(мога да дам примери с цени на рез. Части).
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
В момента с наличните батерии не са много оферта, но хората експериментират и разработват все по-добри суперкондензатори (в момента надеждите са в използването на графен), и след време ДВГ ще може да се види само в музея, което е добра новина за белия ми дроб :)Всяко начало е трудно, и винаги ще се намерят хора, които да плюят, но това е бъдещето!
отговор Сигнализирай
11
ha,ha
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
do 9, Малка корекция, не беше заради оловото а заради ЧОГУНА който се използваше за баланс, и от корабите мотокарите заминаваха ДИРЕКТНО за претопяване, от един мотокар правеха по 3 toyoty. След това нашите се усетиха и взеха да слагат цимент, вместо ***, и Японците развалиха договора. Иначе не бяха лоши, много пъти са печелили златни медали на Пловдивският панаир.
отговор Сигнализирай
10
Жо
преди 11 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ, според мен, НЯМАТ БЪДЕЩЕ! Поне в този вид- с акумулаторни батерии. Батериите са основния проблем.1- Колкото са по качествени и надеждни, толкова по-скъпи материали са вложени в производството.2- Бързото зареждане и разреждане на батериите скъсява живота им.3- Цената на батериите е около 50% от общата цена на колата.Ако в бъдеще се измисли начин, електромобилите сами да си произвеждат ток от околната среда, тогава може би ще бъдат рентабилни. Засега това е утопия.
отговор Сигнализирай
9
QTH33
преди 11 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Все още има неграмотни хора, които твърдят, че електрокарите са изкупувани заради оловото. Никога, никога не е имало баластни тежести от олово. Правеше се отливка от *** и вършеше нужното. Но ако бяха от олово то щеше да влезе в калкулацията на цената и пак щеше да има стока на пазара. Управлението на ел.моторите беше в крак с тогавашните изисквания на пазара. Всичко беше унищожено защото сме *** българи и страната се управлява от мазни адвокати...
отговор Сигнализирай
Новини