IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо умират германските нишови автомобилни марки


Обратно в новината

Коментари Коментари

16
o_O
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Лесно е да плюеш по другите.Ние българите сме ненадминати в това.Грозни били дървени били...Ама германците поне правят нещо за разлика от нас,дето китайците ни използват че да си пробутват *** на Европейския пазар..
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
*** 19ти се взе за нещо повече от другите ***...ааааве ***....
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 25 Не харесвам 3
Статията е за нишови спортни автомобили, а *** пак почва да говори за немското качество :-) *** нито е чел, нито е чувал за марки като TVR, Noble, Caterham или Morgan. Само ще кажа, че хората които купуват такива коли могат да си позволят да ги изпратят обратно във фабриката за всяко сервизиране което е различно от смяна на масло, карат ги само за удоволствие по 2-3 хиляди километра на година, и ги държат в гаражи по-чисти от вашия хол.
отговор Сигнализирай
13
й
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 24
НЕМСКА КОЛА *** РАЗБИТА РЕЙКА ,ГНИЕНЕ ,РЪЖДА ДВИГАТЕЛ *** ГОРИ МАСЛО.
отговор Сигнализирай
12
Жо
преди 11 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
НЕ Е ПРОФЕСИОНАЛНО да се сравняват обобщено техническите продукти на отделни фирми, още повече- на цели държави. Тези приказки са за селската кръчма, където "разбирачи" ще ти кажат- не си купувай на старо италианска кола, щото там никога не сменят маслото и ремъците. Не си купувай немска, щото швабите много ги юркат и съсипват съединителя, не си купувай "Опел", щото са *** и т.н.При колите, могат да се сравняват само два конкретни сравними по мощност модела по техническите им показатели.
отговор Сигнализирай
11
15
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
ПРагматичен е те за това в америка и вече в китай ги хванаха да дават немците подкупи да договарят договори те такава прагматика ......даже и меркел и отпусна повече от милиард и половина евро помощ на ВАГИНИТЕ.......
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
nemetza e osobeno jivotno , pyrvo e pragmati4en , vtoro q nqma pokaznosta taka prisysta na nqkoi narodi, a i kato cqlo e zdravo stypil na zanqta i ptrezvo mislest.
отговор Сигнализирай
9
до 1
преди 11 години
Харесвам 19 Не харесвам 14
Цитирам:Немските каруци са грозни,антиекологични,тежки и енергоемки ***!!!!Те са отживелица! По света има много ***, но толкова качествени *** има само в България.Карал съм японски, френски и дори една американска кола.Карал съм и няколко немски.Но Мерцедесът Е класа който карам вече 5 г. беше е две класи поне над всички тях. Жалко, че нямам пари да си купя една нова S класа.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 20 Не харесвам 20
Много уважавам германците като нация, като хора, като политика, като култура. Но поне що се отнася до коли, фаворит са ми японските коли, а след това немските. Макар че не знам доколко техниката в Япония в днешно време е това, което беше преди десетина години и повече, докато германците ми се струват по-железни откъм компромиси.
отговор Сигнализирай
7
сопол
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 22
бугати е вътре с 2 крака в порше холдинг, рамо до рамо с шкода. а бмв е най голямата кошара. 0т 1973 до 2013 г., и от 1 серия до седма вътре и вънка едно и също. не може да слагаш пързиво М на равно с ДБ9 примерно. или 7 серия с бентли. висман пък си е чиста загуба. ходи карай малко картинг да ти мине мерака и тва е.най добрите коли за всеки ден са audi rs6, C class AMG, jaguar xk-r
отговор Сигнализирай
Новини