IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Българите купуваме все по-малко нови коли


Обратно в новината

Коментари Коментари

28
Johnnie Walker
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Те и продажбите на употребявани автомобили постоянно падат,но такава е икономическата логика в най-бедната членка на ЕС.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Добре че колата ми мина пет години, та данъка да стане нормален. Докато беше нова ме деряхте по над хиляда лева годишно за 185 коня. Повече нова кола не.
отговор Сигнализирай
26
до 29
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Доста плоска логика, приятелю!Ами с новата техника е същото...Кола, върната от лизинг и карана като служебна е много лоша идея! :)
отговор Сигнализирай
25
до 27
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
И в коя компания е това "Каско" от 1500 лева?!Защото пълно "Каско" на идентичен автомобил Фолксваген Голф е 1000 лева!Като се замисля, че окачването на 15 годишно Ауди е 1200 лева, 1000 лева не е кой знае каква сума за автомобил, ако искаш да си сигурен в него и да знаеш, че ще стигнеш там, за където си тръгнал.Комплексари има навсякъде, какво да кажат собствениците с откраднати парктроници, които нямат каско :) Новото си е ново, приятелю, пожелавам ти скоро да смениш таралясника с нова кола.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
В Русия преди натиска върху рублата, са се продавали нови коли, колкото в Германия, а по принцип там са по-скъпи спрямо ЕС и в БГ. Много пари взимат тези руснаци?!
отговор Сигнализирай
23
optimist
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Предвид финансовото ни състояние, покупката на нова кола не е рентабилна, защото новата кола струва да кажем 40-50 хил. - в момента, в който излезеш с нея от магазина си е загубила 30% от стойността. В следващтите 3 г. - още 30%. Тоест от например 45 хил. след 3-тата година колата ти струва под 20. Доста по изгодно е да си купиш кола върната от лизинг на 2-3-4 години, защото ще я вземеш близо 50% по-евтино с минимална амортизация в повечето случаи.
отговор Сигнализирай
22
Емил
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Новото си е ново!Хората на запад не са по-прости, за да ги карат по 5 години и да ги хвърлят!Всички марки без изключение от 15-тина години се правят колко да издържат гаранцията си!Няма вече Мерцедес 124 и Ауди 80, всички марки от най-евтините до най-скъпите се чупят като за световно, защото не е икономически изгодно да се правят вечни автомобили!Е, ако сте мазохисти и ви се дават по 3000 лева за скоростни кутии и 1500 лева за окачване, може да си купите някой "премиум" барутник от Дупница!
отговор Сигнализирай
21
тгйта
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Брат ми си купи нова "Астра" и данъкът му е близо 800лв. Вярно, че е 160 к.с., но все пак е дизел и гори 5-6л. на 100км. и е нова кола - ниски вредни емисии. Купи я толкова коне, понеже цената на по-малкия мотор беше незначително по-ниска, а горят едно и също при нормално каране. Отгоре на всичко "Каското" е 1500лв а вече колата е на 3 години. Прибере ли се веднага я вкарва в гаража, защото все ще се намери някой комплексар да и направи нещо. Еми аз предпочитам да си карам таралясника и това е.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До ...Samo *** koito ne se e ka4val v nova kola moje da misli taka,Za6toto ne go e izjivial,kef cena niama ako ne znae6
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Хехе, нищо ново, бай *** предпочита 10 годишен мерцедес или ауди вместо ново пежо например. Все пак с пежото не може да се прави на играч пред панелката в люлин, докато с избушеното ауди комби само на 100 хил километра, може да го дава тежко. Ся като се счупи аудито е болка, защото "мнооо скъпо за поддржъка брат".
отговор Сигнализирай
Новини