IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пиех напуска Volkswagen, но проблемите остават


Обратно в новината

Коментари Коментари

12
До 9
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Тойота също произвежда 5 марки коли, така че не пиши глупости.
отговор Сигнализирай
11
До7
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Сега като не разбираш що се пънеш да пишеш лъжи и глупости? Примерно при ФВ 4Х4 е с хелдекс съединител а при Ауди Куатро системата е с торсен диференциал, това са две коренно различни системи. При ФВ се използа DSG скоростна кутия, при Ауди безстепенната Мултитроник и Типроник. При ФВ до скоро дизелите бяха помпа дюза при Ауди са команреал. окачването е различно, мултимедийните системи са различни, При Ауди вече има лед фарове, матрични фарове и т.н.тоест Ауди и ФВ са напълно различни коли.
отговор Сигнализирай
10
Passat
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До 3Аз също съм с автоматик, V5 от края на 1999-та , никви проблеми със скоростната кутия. Колата ми е на 160 хил. километра. Незнам какво сте й правили на вашата, че точно скоростната да се преебе. Вероятно се е качил някой разбирач, дето я пускал на N по надолнищата, да пести гориво :D
отговор Сигнализирай
9
Алекс
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До 6-ти,абе човек не говори глупости,TOYOTA е все още номер едно.Не съизмеримо ,не може VW да произвежда 15 марки коли и да ми обяснява че биели тойота.А и да не забравяме дали наистина са реализирани тези коли на пазара или просто са произведени,питай google ще ти покаже много места по света където се складират чисто нови коли просто защото няма кой да ги купи.Аз мисля че до 20-тина години ще видим навърха някой от корейските марки
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Тоест не виждам за какво е статията, все едно като зоупокойна молитва а всъщност Фолксваген, всяка година чупи рекорди и в продажби и в печалби. Не знам колко печели от Ауди, но печели много и от марките си Порше, Ламборджини,Бентли,Бугати, Шкода,Скания и моторите Дукати а от скоро и СЕАТ вече носи печалба, държи 20% от акциите на Сузуки. ФВ е тотален лидер в продажбите в Европа, като най-продавания модел от десетилетия си е ФВ Голф. В САЩ може да има 1-2% спад но в Китай има 100% ръст.
отговор Сигнализирай
7
Алекс
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Според мен ще ги затрият многото марки.Все пак трябва да има някаква индивидуалност.Ако сложим една октавия до един паст и отзад едно ауди ,разлика почти няма.Двигателите са едни и същи,скоростни кутии ,дизайн.Да не говорим че в интериора някой от копчетата са взаимствани от други марки.Е с тази си грешна стратегия как да ме убедят да си купя пасат ,като шкода предлага същото качество разход донякъде дизайн за около 5-7 хиляди евро по-малко?
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Значи статията е пълна с Глупости. Първо за 2014г. Производител 1 е Фолксваген а Тойота е втора, тука сте написали обратното. Второ Поше може да държат 50,7% от акциите на ФВ, но всъщност нищо не държат, защото Порше бе закупена от Фолксваген, тъй като, за да купи тези 50,7% Порше взеха 9 милиарда евро кредит, който не можеха да обслужват и Фолксваген ги купи и плати дълговете им към кредиторите и дефакто Порше стана една от многото марки собственост на Фолксваген. И трето, ФВ печели милиарди.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Те па другите щот са много убави!
отговор Сигнализирай
4
До 3
преди 9 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Пич , по-добре си проверете шофьорите. Ние сме с пасат - автоматична скоростна кутия на 11 години, сменяно е сам окачване, Кади 2007 -*** със сменени накладки, Транспортер 2007-а - без забележки. Колите са добри на тези пътища няма безавариен случай и танк да караш. До 1 Човек личния ми автомобил е бмв, заради такива като тебе ме е срам от това. Състезанията за пистите. НАБИЙТЕ СИ ГО ГЛАВИТЕ, ПРЕДИ ДА СИ НАБИЕТЕ ВОЛАНА В ГЛАВИТЕ. Колата сигурно са я плащали вашите и погребиението същ ще платят
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 10
Да вземат и качеството да си подобрят, че не са добре нещата. На фирмата, я която работя, автопаркът 80+% е на VW. Та фактите: Пасат на 4000 км - смяна на автомат.ск.кутия, гаранц. Пасат на не помня колко км - пукната глава на двиг, Кади на 21000 км - смяна на механ.скор.кутия, Кади на малко преди 40 000 км - смяна на турбина, извънгар. Транспортер - сменена турбина преди 20000 км отказа оня ден... На шефът му е "дебела главата, ама ще уври все някога".
отговор Сигнализирай
Новини