IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Volkswagen слага спирачката на Skoda


Обратно в новината

Коментари Коментари

40
martin
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Много коментар!Нека да не забравяме,че всичко е предпочитание,възможности и вкус.Ако някой погледне в историята на Шкода ще забележи,че ако не е съществувала втората световна война,напълно е било възможно Шкода да купи VW,а не обратното!Технологийте на Tatra по онова време са били на по-високо ниво от MAN и MERCEDES.Нека да не забравяме и Унгарците с успешните си автобуси.Не защитавам никоя страна.През мен са минали много автомобили и трябва да ви кажа,че няма по-добър от новия,какъвто и да е:-)
отговор Сигнализирай
39
до номер 1
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Само за сведение на невежия потребител, писал коментар номер 1:Голф 7 е автомобил номер 1 в класа си, избран за автомобил на годината в редица страни, включително и в Япония, която предлага също добри модели в този клас - Аурис, Сивик, Пулсар и т.н.Неговите достойнства са признати от всичките му конкуренти и този автомобил неслучайно генерира толкова продажби в световен мащаб.Рапид е седан, следователно може да е конкурент на по-големият си брат Октавия, както и на Фолксваген Джета!
отговор Сигнализирай
38
Обективен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Само човек, който не се е качвал на автомобил, би сравнявал Рапид с Голф!Първо Рапид е седан, а Голф е хетчбек!Някои от маломощните двигатели на Голф се монтират и на Рапид, което е хубаво, защото са пъргави, икономични и надеждни.Рапид залага на базов комфорт и материали, предлагайки седан с перфектно качество и дизайн за цената си, ориентирана към потребители с по-ограничени възможности, Голф предлага по-комфортно окачване и по-качествени материали в ценови диапазон от 27 до 73 хиляди лева.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Петдесет коментара и никой не му светна, че това си е просто РЕКЛАМА. И двете марки са на един собственик. Когато продажбите на един продукт се увеличават, логично е да вдигнеш цената, не да ограничаваш производството. Мислите ли, че собствениците на VAG не знаят как се прави бизнес? Процента печалба си е еднакъв и на VW и на Шкода, на шефовете им е все едно кое се продава повече. Важното е да се продава.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ами нормално е шкода да се продава по-добре. Все пак тя е фолксваген с друга емблема. Хората да не са луди да дават повече пари за фолксваген. Същото се отнася и за ауди, но понеже там клиентелата са по-заможни, на които не им пука много се лъжат и си купуват ауди.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
VAG са ***, вдигат нивото на VW и конкурира с Audi, вдига нивото на Skoda и се конкурира с VW. Общо взето всичко е еднакво, разликата е в цената за емблемите, и когато става въпрос за пари избираш Skoda.
отговор Сигнализирай
34
КУКЛОВОДА
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
КОЙ ГИ ПИШЕ ТЕЗ ГЛУПОСТИ КАКЪВ КУНКОРЕНТ МОГА ДА СИ БЪДА АЗ САМ НА СЕБЕ СИ?СЛЕД КАТО ФОЛЦВАГЕН ПРИТИЖАВА ШКОДА И САМО ЛАМАРИНИТЕ РАЗЛИЧНИ,НА ФОЦВАГЕН МУ КОПУВАШ МАРКАТА ЗА ПОВЕЧЕ ПАРИ,ЗАТОВА ВСИЧКИ СЕ ХВЪРЛЯТ НА ШКОДИ ЩОТО Е ПО ЕВТИН ФОЛЦВАГЕН СЕАТА СЪЩИЯ ***.ЩЕ ВДИГНАТ ЦЕНАТА И НА ШКОДА И ГОТОВО КАРАЙТЕ ФОЛЦВАГЕНИ СЕАТИ И ШКОДИ НА ЕДНА И СЪЩА ЦЕНА НЯМА СЛОЖНО ТУК ЗА РЕШАВАНЕ ЩЕЛИ ДА ОГРАНИЧАВАТ КОНКУРЕНЦИЯ ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ ПИСАНИ ОТ НЕВЕЖИ.БАУ БАУ БАУ
отговор Сигнализирай
33
пионер
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
до Пенсионер Явно си чешки пенсионер ! ФАКТ !
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 30 Не харесвам 1
Шкодите са си супер, добри цени, нисък разход на гориво, малко пари за поддръжка и са стабилни на път. Едни от най-добрите в средния клас.
отговор Сигнализирай
31
да
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Млада Болеславтова,че ти се смяташ сам за п.тка..не значи,че и другите трябва да са такива нали
отговор Сигнализирай
Новини