IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Печеливши и губещи около "Дизелгейт"


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До до 16 А ти да не искаш да кажеш че са проверявали 500 000 коли :) Недей, че ще падна от стола...
отговор Сигнализирай
16
до 16
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
"Малко е "мътно" как софтуера познава дали в ауспуха на колата има сонда или няма."Не познава - затова са ги хванали.Познава само като е на стенд: въртят се само движещите колела, няма завои (датчиците на АБСа), няма друсане/ускорения (датчиците на аърбега), навигацията не засича движение...И кой може да е "сменил" софтуера на ВСИЧКИТЕ 500000 коли от даден тип, ако не самият производител?
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Анонимен 17 Дизела си е дизел има си стандарти за сярно съдържание, но в случая става за емисии от СО-2, не на серни окиси. СО-2 се мери за изминати 100 км, общо взето го смятат като отчетат точно изразходеното гориво при теста за разход, знае се колко въглерод има в 1 кг нафта, от там се определя и колко СО-2 е "изпърдян".
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Край2.0 TDI заводски излиза до 180 к.с . BMW вадят 177, Ford също имат 180 коня от 2.0 TDCi, a те ползват готови двигатели от Пежо-Ситроен.
отговор Сигнализирай
13
Спартак
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
1.Фолксваген да се обърне към САЩ с покана да намерят по-екологичен двигател със същите параметри. Естествено такъв няма да бъде намерен, следователно всички обвинения отпадат- не може да искаш да имаш нещо по-добро от най-доброто произведено в света. Практика от американски съд.2.Мащабна проверка на Макдоналдс и ако се окаже че някой продукт съдържа и една калория повече от обявеното или консерванти над допустимите норми в ЕС- контраудар с реципрочна сила по цялата верига в ЕС и света.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Защо ми се струва, че проблема не е в двигателя, а в американския дизел!Двигателя не произвежда вредни емисии, а самото гориво!Котлето на село кога замърсява повече, когато е на дърва или когато е на въглища?И кой замърсява повече Пасат с 5л дизел или Форд Ф150 с 25л бензин
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
До Анонимен 12 И да са го писали софт-а у нас - какъв е пробелма? VW са дали задание - какво точно искат да први софтуера, програмистите са го написали.+ Малко е "мътно" как софтуера познава дали в ауспуха на колата има сонда или няма. Изниква и проблема как ще се докаже че софтуера на проблемните коли е фабричния, а не е сменян. Преди години VW така се "справяше" с" с пукнатите глави на 2.0 TDI - казваха че повредата е в следствие на "чип тунинг"... и *** се оправяй.
отговор Сигнализирай
10
Бау-зее
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Интересно ми е кой напоследък е купувал къси опции за продажба на акции на Фолксваген, и в какви обеми. Щото, от тая работа с падането на цените им някой е можело да направи добра пачка. И сега да трие ръчички.
отговор Сигнализирай
9
Знаещ
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Пиех е източникът на информация, защото сам той е направил измамата. Всичко във Фолксваген се прави по заповед отгоре и Пиех със сигурност е знаел. Проблемът е, че ефектът от предателството му ще бъде далеч по-силен отколкото той може би си е представял. Който сее ветрове, жъне бури.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Просто на г-н Винтеркорн му е писнало да бачка , решил да се пенсионира без да нарушава договора си с VW. Така VW го отстраняват ,нарушавайки договора и са длъжни да му платят 29 милиона евро компенсация.....Нищо лично, бизнес....
отговор Сигнализирай
Новини