IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Учени разкриха – шофьорите не обичат технологиите


Обратно в новината

Коментари Коментари

12
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Забравих да уточня че Ладата е НОВА, а реното бе на 21 години, но Реното бе като пушка, а ладата баничарк се "дави" и не ще да ускорява.....
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
аз от Рено 11 съч страшно доволен. никаква електроника - ни турбо, ни климатици, ръчни спирачки, без електронно заключване - СТАРШЕН двигател. и то за 21 годишна кола, цеепше с 140 по магистралата без никакъв проблем. А като сложиш Елф, направо летеше . накрая й изгниха на 22 - та годзина ламарините - ДВИГАТЕЛЯТ ОЩЕЪ БЕше нЕПОКЪТНАТ! сега имаме лада - знаете ли как бавно набира в сравнение с реното???!
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
КЛИМАТИК! много е имало климатик в старите лади -7 ама като отидехме на вилата 40-км извън София знаете ли каква хубава рабоат вършеше в този селски път извън регулаци? извън големите градове тит трябва не лукс, а каруца или в най-лошия случай - Вседеход.
отговор Сигнализирай
9
шофер
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
така си е - електрониката е изгъзица, щото двигателите, които са в колите са на 120 години ! С бутала и цилиндри и фиксиран КПД. Останалото са пинизи за пари...Имах една Jetta diesel, производство 1982 год. и нямаше такава кола!!! Единствената електроника беше радиото, но колицата никъде не ме остави и лято и зима!
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Пък като затрака нещо и почваме да се чудим - Това Турби-мурбо ли е, гърне ли е, какво е.......на рено 11 нищо не трака, а наедна Корола трака....
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
хич не е за обичане електорниката - само един елемент да се прецака и цялата система отива на на кино - от радиото до двигателя. По-си е сигурно на ръчна. Я ако си на автопилот и спирачките откажат в решаващ момент? А като вляза в чужда кола и ключалките се заключват автоматично се побърквам кое копче да натисна ако искам да изляза или да отворя прозоре. В старите коли само да искаш да отвориш прозерец - въртиш с ръчката.
отговор Сигнализирай
6
:/
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Дали защото не са се нагледали и наживяли на проблеми с някое от хилядите неща които се повреждат точно когато не трябва.На по-новите автомобили нещо светва на един от дисплейте и автомобилът дори не може да запали.Ако имате късмет минавате с 300 лв ремонт.Ако нямате- с няколко хиляди.Отделно висенето по сервизи.
отговор Сигнализирай
5
Жо
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
АКО КАРАШ автомобила си на автопилот и удариш човек, кой носи отговорност?Шофьорът на колата ли или фирмата, производител на автопилота?
отговор Сигнализирай
4
Шаран_БГ
преди 9 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Електрониката, не е за обичане ! Не знаеш,кога ще си изяде майната ! И ако има нещо общо със двигателя / а то винаги има/ и спре да бръмчи и да върти колелетата - питам те аз тебе, какво прайваш ? Пътна помощ - я има, я не !Ако не е снежно време- в БГ от селище до селище 5 до 7 километра-ще ги изтропаш някакси! Ами в Русия ? Селище от селище - 500 километра ! На вън - 15-20 градуса ! Е ? Колкото по-малко електроника, колкото по -*** двигател за обслужване и ремонт - по-добре! Оставаш жив !!
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
На моята кола електрониката като пощурее и дава комада на вратите да се отключват и заключват автоматично и чуваш щракане все едно използвам дистанционното , а в момента си на пътя и се и колата се движи !
отговор Сигнализирай
Новини