IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Скандалът с VW бил причинен от обещание


Обратно в новината

Коментари Коментари

14
Koлю
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Да ги дават тука, с М10Д ще ги караме, няма ги фърлят, я?!...
отговор Сигнализирай
13
проруски Трол
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
Сидеров президент!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Kakvi zakoni na fizikata. Germaneca lyje 4e dizela har4i 4/100,a toi har4i 6/100kml i zamyrsiava. iaponeca go e izmislil - hibrida i si har4i malko, bez6umen i ekologi4no. Tova 4e germaneca niama tehnologii zatova mami. Iaponcite napraviha koli na vodorod prodavat germaneca lyje s niakvi dopotopni dizeli ot vremeto na baba mi.
отговор Сигнализирай
11
Перничанин-англичани
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Сега перничани трябва да завеат иск срещу VW че им е осрал прелестния град. Да платят 50-100 млрд ойро, за възстановяване. Единственият проблем е, че засегнатите бангии ще дойдат у Пернику не по-рано от 2020...
отговор Сигнализирай
10
Новини от кухнята
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
От първа ръка мога да ви кажа, че от САЩ са предупредили VW още 2009 година, че са открили нередности с измерваните емисии и реалните. ОТ VW обаче са си направили пас, поради куп фактори - мениджъри, продажби и прочее. Хайде да се замислим как,аджеба генералният директор на VW подаде оставка 3 месеца ПРЕДИ скандала?!? Въпреки всичко, немските машини си остават много корави, но да накарат 1 тон кола да движи с 1 литър дизел на 100 ... ще ме извиняват, има закони на физиката!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Zatova karaite iaponski koli,a ne germanskite im menteta. Iaponeca svali emisiite i razhoda s hibridi,germaneca o6te e v kamennata era s dizeli deto na vsi4koto otgore ne sa i ikonomi4ni kamo li ekologi4ni.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 37 Не харесвам 2
Да бе, инженерите са виновни, че мениджмънта обещава неща, които физически са невъзможни. Ама нали обикновенно същите свръх надплатените мениджъри, обикновенно са и технически инвалиди, как да е по-друг начин? Ами аз предлагам мениджърът, който е обещал да го е направил! Защо на него не му се държи сметка какво е обещал?
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 29 Не харесвам 5
Потурчените шваби се чудят как да си заметат л*йната от най-голямото ос*ране в историята на автомобилостроенето. Няма как да се поръча на бош софтуер от инженерите, няма как те да извадят такива пари от заплатите си и никой да не знае, камоли пък да внедряват нещо в колите им без знанието на ръководството.Още повече, че разследването стига до висши политици в Германия и ЕС. Затова и лобират да не се променят начините на замерване на емисиите и разхода. Немците тровят европа от поне 10 г.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Не може д се излъже техниката и фиическите закони.Няма как да се намалят вредните емисии с 30 процента.То ще рече,че ако една кола харчи 9 на сто,да харчи 6.Германците се имат за много техническа нация,но законите на природата са по висши.
отговор Сигнализирай
5
до 6
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
казва се ильоменат
отговор Сигнализирай
Новини