IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Volkswagen реши проблема с дизеловите мотори


Обратно в новината

Коментари Коментари

12
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Аз не съм виждал грозна Тойота.Винаги са с модерен и стилен дизайн. Виж безлични и грозни фолксвагени съм виждал много. Този квадрат Ъп като го гледам все е едно е компактен Вартбург,Голф е еднакъв до втръсване,а Пасат е комедия-мечтата на пенсионера.
отговор Сигнализирай
11
a3
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Хубаво пишете за Тойотата, ама много е грозна.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
По-голямо дърво от фолксваген на пазара е само шкода. Фолксваген не само правят безлични и надценени коли, като технологии са много назад от японците и продават еднакви коли със стари двигателни технологии,затова и мамят. Японските коли са много напред в технологиите.А и японските са най-здравите коли. Докато германските са си трошки сравнение с японските безотказни автомобили.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Германска кола и японска кола са като Лом и Лондон. Едните продават фалшиви дизели,другите модерни хибриди и истински дизели. За всеки според акъла. Примерно голфаджията не приема рационалните обяснения.Той помни какво е говорел баща му и другите чичовци,живели във времената на комунизъм зад желязната завеса.Тогава вирееха най-лесно митовете за здравите и хубави германски автомобили. Митът рухна много отдавна. Водещите в автомобилната индустрията са японските марки.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Naj-dobroto v klasa e Corolla.Kakto Avensis v svoia klas e nai-dobroto. Golfa e za golfadjii,pasata za pensioneri.
отговор Сигнализирай
7
до 4
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Май не ти е лесно на теб с този ентелект и мислене, а? Качи се на един Глоф 7-ца и го покарай 50 киломентра пробно. Качи се после на една Тойота Авензис и го тествай и него. Хора като теб говорят на изуст. Особенно пък от Тойота по-голямо дърво на пазара е единствено Дачиа!
отговор Сигнализирай
6
до 1
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Не е вярно за Европа. Всеки може да съди VW! В Германия една жена вече успя да ги осъди. Просто американците действат по друг начин. Там се съдят под път и над път за да се докопат до някой друг долар. Събират се няколко десетки адвоката и съюзяват клиентите с един групов иск и така пада парата от осъдените фирми. На разумните европейците просто им е ясно, че това е едно театро. А който толкова е загрижен за емисиите си ги съди така или иначе. Останалите само лаят по кервана
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
VW ще затвори този проблем и ще продължи да завзема американският пазар. Същото правят и БМВ и Мерцедес от години. Шантажът и съдилищата са единственият инструмент на американската индустрия да се справят с конкуренцията и го правят добре! Иначе аз имам Поло от 2012 година с дизелов двигател (от засегнатите) и съм супер доволен. Колата ми гори 4/100 като карам с около 100 и 5/100 на аутобанакато го напъна със 160-170 (засичал съм разхода). Който каквото иска да приказва, това са добри коли.
отговор Сигнализирай
4
fsb
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
никой не те кара насила да си ги купуваш! Ние имаме 2 пасата, от 2008 и 2010та, дизел и бензин и сме доволни, американските политически шашми изобщо не ми влияят..... Всички лъжат, но понеже ФВ тази година се очакваще да изпревари Тойота по продажби и да стане Номер 1 в света им спретнаха този филм. Що не замерят американските икономични коли колко ЦО2 изпускат...
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Германска кола и японска кола са като Лом и Лондон. Едните продават фалшиви дизели,другите модерни хибриди и истински дизели. За всеки според акъла. Примерно голфаджията не приема рационалните обяснения.Той помни какво е говорел баща му и другите чичовци,живели във времената на комунизъм зад желязната завеса.Тогава вирееха най-лесно митовете за здравите и хубави германски автомобили. Митът рухна много отдавна. Водещите в автомобилната индустрията са японските марки.
отговор Сигнализирай
Новини