IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Германци обявиха Kia и Mazda за най-качествени


Обратно в новината

Коментари Коментари

25
Мурджо
преди 9 години
Харесвам 28 Не харесвам 7
Най големия пазар за автомобили е Америка ,цял континент . Та в тоя ред на мисли е редно да се има в предвид и мнението на техните потребители . Факт е че и там японци и корейци са 1 . Това че хора с висок социален статус карат немски коли е повече показност на стандарт , заради цената. Наскоро четох че Уорън Бъфет все още кара старата си любима Хонда мод.88 г. Лично мое мнение е че японеца не търпи компромиси.Харесва ми всичко тяхно. Мисля че следващите години принадлежат на Корея !!!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
номер 7, мазда се прави в Япония! 2 мазди си купих, последната лятото, и ги чаках да дойдат с кораба. На всички детайли си пише Произведено в Я.Същото и за Субару, предния месец ми дойде от Япония.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 29 Не харесвам 6
Трябва много да се мразиш, за да си купиш БМВ. Скъпа за поддръжка кола, със задно предаване, което изисква по-добри шофьорски умения, които повечето хора в БГ нямат, чести ремонти, много горят и т.н.. Дори скоро попаднах на форум "Отказвам се от БМВ", някакви пичове си говореха колко са били нахъсани навремето като са си купували на старо БМВ-тата и после като почнат да дават с хиляди пари за ремонти, то това БМВ му излиза златно.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Да, въздишахме по списанията Некерман и гледахме хубавите германски коли. Но си прав, времената се променят.....има и други играчи днес.
отговор Сигнализирай
21
До Клишетата
преди 9 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Така е когато бащите им са живяли зад желязната завеса и не са имали досег до западни коли,а само до митове и легенди.Така най-лесно се раждат клишетата.По кръчмите и селските седянки са незаменими.Само че германеца прави проучването си в Германия от 2001 година насам и все японски марки печелят на германска територия.Все пак вече не сме 88-*** година,та да няма информация. Който иска може да чукне в интернет и да свери тази информация със САЩ или Англия и да види,че и там печелят японски марки.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 19 Не харесвам 6
Имах 2 години BMW 525 TDS 95г. скъпи главоболия много имах продадох го и 2007год. си взех Мазда 323 FBA 1,7 TD същия набор 95г и днес днеска си я карам. Од тогава сам два до три пъти при майстор бил и проблемите беха евтини дребни неща.
отговор Сигнализирай
19
Клишетата
преди 9 години
Харесвам 36 Не харесвам 9
"Мерцедес и всички останали""Немското си е немско""Дойче инженеринг""Велики техничари са германците"Повторени глупости, набити в главите на българчетата и резултатът е на лице - автопаркът в БГ е препълнен с грозни швабски т*аралясници! *** да е, ама немски да е! Манталитет!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 30 Не харесвам 3
Германските коли - скъпо обслужване, западащо качество, изоставащи технологии, необосновано високи цени. Просто не си заслужават.
отговор Сигнализирай
17
До 25
преди 9 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
До АнонименКажи го това на германците.Те го казват, техни са данните. А високото грозде верно е кисело.Няма по-скъп премиум в Европа от Лексус.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 28 Не харесвам 6
Най-добрите инженери са японците.Не случайно германците ги следват при хибридите с 15 години закъснение.Тойота продава вече водороден автомобил Мирай,технологии,които германския инженер не може да осъществи.БМВ имат смешен 7-а серия на вододод,харчи 50/100км.Не го пускат в продажба заради липса на технологии. След измамите с дизела германския инженеринг се видя напълно колко е безпомощен пред новите технологии. Германеца е добър занаятчия,но тия времена отминаха.
отговор Сигнализирай
Новини