IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Das Auto" остава в историята, рекламната


Обратно в новината

Коментари Коментари

23
Край
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Мерц, БМВ и Ауди са добри коли, които не си струват парите. Фолксаваген трябваше да бъде фалиран а шефовете му вкарани в затвора за една от най-големите измами на 20век. Фолксаваген чрез немската държава е участвал в налагането на евростандартите. Тези евростандарти са препятствие пред всеки авто производител - Нисан дизелите му станаха по 130 к.с. Тойтота - 2.2 -150 к.с. После със софтуерчето фолкваген реши въпроса и продаваше коли дето нищо не горят-само вървят 2.0л-240к.с. пасат.
отговор Сигнализирай
22
до: П. Илиев
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Да бе, немските ги купуваме все на по 500-600 000 км. а японките все са нови и некарани нали. Доста глyпаво оправдание намери. Няма що!Я погледни ТЮФ да видиш там как са с класирането немските трошляци! Дали пак не е същата работа? И нови и стари все са си таралясници. Факт!
отговор Сигнализирай
21
До: sport
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Доста е прocто, но не колкото теб!Всяка година от няколко год. пущаха партенки от ВАГ как са станали 1 и накрая все излизаше, че не са и че уж малко им било останало да станат. Тази година бяха същите партенки, така че не заблуждавай, че са били първи. никога не са били, няма и да бъдат. Дори и с това, че си препродаваха сами колите, за да помпят продажбите. Нали помниш скандала. А скандалите с АДАК и др. конкyрси. Та ВАГ да ги закриват най-добре!А САЩ не са им монтирали софтуера, нали!
отговор Сигнализирай
20
П. Илиев
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Нормално е като си купиш някой изморен пасатник на 500-600к+ да не излизаш от сервиза...
отговор Сигнализирай
19
sport
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Dieselgate е в следствие на това, че VW бяха номер едно за 2014г, което пък не се хареса на великите капиталисти от САЩ. Доста е просто.
отговор Сигнализирай
18
така си е
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
та за мене съм направил избора, живи и здрави след 3-4 години тая като ми писне (или по-скоро) пак тотка или мазда или хонда или някое субаре. Пък който иска да си кара премиумиумите и да е абонат на сервизите.
отговор Сигнализирай
17
Striker
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Само да не остане и ВАГ-ен в историята(не, че не си го заслужават, де). Четох до 78млрд. набъбва сумата.:)))
отговор Сигнализирай
16
така си е
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
преди да взема королката карах зафирка, преди нея вектра: всеки божи месец в бокса. Аз по принцип малко разбирам от коли ама покрай орела научих де що има по колите. В сервиза до нас приемчека се криеше като ме види, вика ко пак стана. Сега рахат, консумативи и каране. Даже 2-3 пъти ходих на различни сервизи да видят дали няма някъде нещо за ремонтиране. Аз се притесних вече, сравнение с преди сега спокойно мога да пътувам без да ме е страх, че ще закъсам посред нощ на връх Шипка ;
отговор Сигнализирай
15
до 14
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
До Das *** AutoИ аз минах по същия път. Колегите "вземи си голф, вземи си голф". Е, взех си - първо голф 3, после голф 4. Стъпкови моторчета, дебитомери, шарнири, накрайници, шарнири, имобилайзера, няколко пъти се бъгваше таблото и не искаше да пали. Ееееееее. Купих си хонда - е няма такава кола - 4 години само консумативи.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До НАЙ1999 г. ли си роден? Личи ти!
отговор Сигнализирай
Новини