IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

ADAC: Електрическите коли са неизгодни


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
уау
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
До бат КАРАЙ СИ ЕЛАВТОМОБИЛА И СИ ТРАЙ-НЕ ТИ ЩЕМ ЕЛЕКТРОКАРА !
отговор Сигнализирай
18
бат
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
До Know howТова не е вярно! Батерията не трябва да се сменя на петата година. Вече 4 години си карам ел колата и батерията си е 95% от това което беше в началото. И за сравнение - разходите по автомобила са изключително малки спрямо петролен автомобил - тия от ADAC са си измисляли тия цифри от въздуха
отговор Сигнализирай
17
Know how
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Чета много положителни отзиви за ел. мобилите, но несъгласните със статията правят ли си сметка, че батериите трябва да се сменят на петата година, а цената им е от 5 до 8. хил евра, а това е включено в цената за километър.
отговор Сигнализирай
16
Реалист
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Е , браво.Най-после откриха Америка.Ел. колите и хибридите са за балъци с пари.Не искам да карам електрокар , а модерна истинска кола.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 18 Не харесвам 5
Дори не можах да дочета тази манипулативна статия. За каква подръжка на електромобила иде реч. Ремъци ли се сменят, обтяжни ролки ли, гумички на клапаните, масло и маслен филтър на двигателя, стартер, клапани, гарнитури на главата, антифриз, водна помпа и т. н. Дори и акумулатора на ДВГ не може да изкара повече от 5-6 г. И ако автомобила с ДВГ е висок клас, цените в сервизите са космически.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
германската автоиндустрия е много изостанала в разработките на електро и видородни автомобили.обяснимо е да защитават старите технологии на двигателите с вътрешно горене.дори някои от сегашните показатели да са верни,до 2-3 години нещата ще са съвсем различни.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
ADAC все повече ми падат в очите. Това, че немските ел. коли са по-скъпи от бензиновите и дизеловите аналози си е техен проблем. И защо сравняват поддръжката на Tesla S с тази на Ford Focus. Да сравнят поддръжкта му с автомобил с подобни динамични характеристики - 0-100 за 4 секунди, Макс. скорост 250 км/ч. Това се равнява на Porsche 911 или Panamera. Нека да кажат каква е неговата поддръжка и цена. Тази година Tesla планира да открие две supercharger станции в БГ.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Имам един заблуден колега, който ми спореше, - Видиш ли колко е икономичен Ауди дизела, по икономичен е от хибрида, за това се отказаха да правят хибриди в Ауди.Сега като ги уличиха в машинации и злоупотреби взеха да вдигат пушека - другите лоши.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Поредната глупост от ADAC, и дизела на VW беше супер ама сега нещо гризна дръвцето.
отговор Сигнализирай
10
стефчо
преди 8 години
Харесвам 34 Не харесвам 4
тези глупости да ги разправят на някой друг. Нека си изминавам 300 км за 2лв ток,да не плащам такси и данъци,колата ми да няма почти никаква подръжка освен гуми и спирачки.....и .тн . Лобистки приказки празни!
отговор Сигнализирай
Новини