IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ах, каква кола! Или ах, защо ли те купих!


Обратно в новината

Коментари Коментари

30
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
АХ ЗАЩО ЛИ ТЕ КУПИХ АЗЛК това казва всичко за москвич
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
кой е като българите Бойко построй нови магистрали да си търкалят раздрънканите западни трошки
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Аз така почти без да чакам си купих Вартбург, който беше една от най-скъпите коли тогава - 7300 леваАхахахахха, тая щайга вярно ли е струвала 7300 кинта, уахахахахха.
отговор Сигнализирай
27
байхуй
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 7
До Анонименпроблема ми е че тук (аз живея в Америка) не можеш да си купиш Руска или Китайска кола - Американския "свободен пазар" е само когато Американците продават *** си, не о когато става дума конкуренцията са се допусне в Америка
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До Българинто и трабантите вървят при това се срещат бая по често от всякакви руски щайги
отговор Сигнализирай
25
ЛАТВИЙКА
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
ПО ВРЕМЕТО НА ТАТОДОРИ И С ВАРТБУРГА НЕ ДРУСАШЕ ТОЛКОВА ОТКОЛКОТО СЕГА С МЕРЦЕДЕСА ИМАШЕ МАЛКО ДЖИПОВЕ ЗАЩОТО НЯМАШЕ НУЖДА ОТ ТЯХСЕГА НИ ХАМЪРИТЕ СА СИГУРНИ ТРЯБВАТ ТАНКОВЕ И БМП-ета ако не искате да изкривите някой Дингил по Българските Евро-ТрансАтлантически АУТОБАНИ
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
сега е голям кеф караш западна кола и й купуваш китайски резервни части който са доста скъпички за джоба на българина и горивото менте и винетката 100лв обирджий
отговор Сигнализирай
23
zeus
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
До до 1Лада не е точно Фиат, по проект на руснаците са преработени над 200 детайла по купето, а двигателя е с горен разпределителен вал. ВАЗ 2101 е била напълно адекватна и съвременна за времето си кола, а за това дали е здрава говори факта, че още се среща по улиците, за разлика от западните си събратя от този период ;)
отговор Сигнализирай
22
21074
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
На възраст съм вече ,минал съм през всички марки соц коли ,най-вече руски ,започнах на 21 със "ЗАЗ","Траби",М-ч2140,"Шкода 120L,всички модели на ВАЗ-ЛАДА...Със всички имам прекрасни спомени ,още ми е мъчно за "дванесетака" 500 000 безаварийни км 1/2 от тях минати като товарен пикап -умиране нямаше ,никога не ме е оставял на пътя 750 кила в него +още толкова в ремаркето из България ! И в момента карам "Седмица" на 12 години ,5 скорости ,не само ,че не се давам на "западняците",но дори завиждат
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Уж коли нямаше, ама всеки, който искаше да има кола, си я имаше. Просто трябваше навреме да си направи следващата вноска от 1500 лева, ако иска Лада. За останалите на практика не се чакаше много - идва следващата партида и си я взимаш. Аз така почти без да чакам си купих Вартбург, който беше една от най-скъпите коли тогава - 7300 лева, при средна заплата в България тогава около 230 лева. Е, аз взимах повече и нямах проблем да си плащам заема към банката при тази ниска лихва. Жигулата - 6100 лв.
отговор Сигнализирай
Новини