IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Четири големи града отсякоха: Край на дизелите


Обратно в новината

Коментари Коментари

27
Реалист
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Там един пише за Фолксваген, но май не знае, че с промяна на софтуера, оная шашма се премахва и колата наистина гори толкова, колкото показват уредите за измерване, т.е. новите дизели почти не замърсяват и замърсяват по-малко от бензиновите. Това разбира се ако катализатора не е откраднат, както е масово в България и МВР никога не залавя крадците.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Ала, бала, първо трябва да се забранят камионите и рейсовете, които по принцип са без катализатор и дори без филтър. Цлед това да плашат хората с дизелите. Ама и това няма да стане. Най-много да измислят нова винетка и да гушкат кинти. Това могат обирджиите, ако ги изберат...
отговор Сигнализирай
25
Реалист
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Освен азотни има и въглеводородни, така че а сега напиши защо така при бензиновите се допускат два пъти повече отрови по Евро 6 в сранение с дизеловите? Най-добре напиши как стоят нещата с въглеродния двуокис. Това, че е безцветен газ и не се вижда, не значи, че го няма, както явно си мислят някои.
отговор Сигнализирай
24
Експерт
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 16
То и сега всеки нормален шофьор НЕ кара на нафта или газ ! Това все пак са горива само за отопление.
отговор Сигнализирай
23
До 24
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Прав си - въглеродния двуокис на бензиновите не го виждаш, значи го няма и те са съвършено чисти двигатели.
отговор Сигнализирай
22
До 24
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Сравни стандартите за вредни емисии по Евро 6 и може би ще ти просветне защо новите дизели по-малко замърсяват от бензиновите.
отговор Сигнализирай
21
Реалист
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Номер 5 е пример за една ширеща се простотия - Данък собственост за колите трябвало да бъде обратен, т.е. колкото по-скъпа е колата (по-нова), толкова по-малък данък според него трябвало да се плаща. Това е данък собственост, а не екологичен данък и като всеки такъв данък, трябва както е по Конституция, колкото по-скъпа колата, толкова и по-висок данък да се плаща. Номер 5 и подобните му всъщност искат още един данък за колите, да го наречем данък старост, който в основата си е явно негоден.
отговор Сигнализирай
20
Обективен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
За Атина. Мадрид, Париж и Мексико не знам, но в България колите масово са без катализатор, най-често откраднат или с неработещ катализатор. Затова някои, които не ги бива много с мисленето, остават с впечатлението, че дизелите са "печки" и там подобни дивотии. Истината е съвсем друга - колите без катализатор наистина замърсяват и това трябва да се прекрати. При това бензиновите без катализатор замърсяват повече от дизелите без катализатор, но това остава незабелязано - въглер. двуокис няма цвят
отговор Сигнализирай
19
Хм
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Ако бяха забранили дизелите над 5-6 години ефектът щеше да е същия,ама нейсе.Съвременните дизели КОРЕННО се различават от едновремешните,ама само докато са НОВИ!После-същата работа.Така че са подходили по Соломоновски-забраняват ВСИЧКИ дизели.Иначе за мен най-добре е в големия град-само на ток,което включва и хибридите.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Има много по-просто решение за България - МВР-то да си свърши работата и да спре кражбите на катализаторите на колите. Това ще доведе до стотина пъти по-чист въздух в големите населени места в България. Друго, което може да се направи е, МВР-то да спре използването на стари автомобилни гуми за отопление или унищожаването им чрез изгаряне, както масово се практикува в гетата и в стоянките за тирове. Това също ще доведе до стотина пъти по-чист въздух.
отговор Сигнализирай
Новини