IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Tesla няма спирка, готов е състезателен модел


Обратно в новината

Коментари Коментари

49
Андрешко
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Друг недостатък на шлектромобилите е,че в студено време батериите се разреждат от студа.
отговор Сигнализирай
48
Андрешко
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До #45 Алекс. Проблемът на електромобилите не е само пробега,а и увеличаващия се трафик. Ако попаднеш в сериозен трафик батериите ще свършат бързо и няма да стигнеш до където си решил да отидеш.
отговор Сигнализирай
47
Петър Дойнов
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Голяма работа, ще знаете! Аматьорите още преди 10 години си правеха електрически драгстъри на базата на класически американски "мъсълкар" с оловно-кисели батерии, ускоряващи от 0 до 10 км/ч за скромните секунда и половина. Без олекотяване, само с махане на ДВГ и слагане електродвигател (предполагам свързан с камбаната на скоростната кутия) и акумулатори.
отговор Сигнализирай
46
Piston
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Тук постоянно има въпроси "какво ще стане като се изтощи батерията".Много е просто - в колата ще има малък едно или двуцилиндров двигател, да речем 500-800 кубика и си готов. Не е там работата.Има още много хляб в ДВГ-тата. Това масла, спирачна течност, антифриз, гориво - това лапане ще изчезне при елетричката. Явно още сме далече от масовизация с елекромобили.
отговор Сигнализирай
45
Аз
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
...ще си купя тесла ,но 5 годишна. Голяма работа ,че батерията ще се е скапала. Ще си я държа постоянно вкл с кабела към ел мрежата и ще въртя около блока. Да ме видят ,че съм новатор. Пък ку угасни звъня на автоасистанса, един тарикат каза че е вечно безплатен
отговор Сигнализирай
44
Алекс
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Всяко начало е трудно, аз също няма да си купя тесла известно време, защото ще трябва да мисля зареждането на по-дълги разстояния. Но според закона на търсене и пледлагане това ще се разреши по-лесно и от еквивалентния проблем с бензиностанциите едно време. Все пак тока не го караш в цистерни до обектите. според мен ако са наистина 3 към 1 по икономични от горивните автомобили електромобилите ще се наложат независимо от мемберберитата по света.
отговор Сигнализирай
43
ponti
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
теслАта може да е много бърза, ама до морето трябва да зареждаш батериите 2-3 пъти... да не говорим ако искаш да отидеш до ... Италия примерно. на електричките най-големия проблем е автономността, както и стойността на батериите. е тези две неща да решат и може да си купя.
отговор Сигнализирай
42
Денис
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
флагмана на Тесла ускорява по бързо от новото Ферари ,и струва наполвина.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Сръбския гений Никола Тесла конструира автомобил задвижван с електроенергия още преди около 100 години. Няколко дни го кара без капчица петрол, а слугите на статуквото го гледат позеленели и запенени от злоба и се чудят как да го компрометират.В крайна сметка успяват да го омаскарят и заклеймят като измамник. В отговор Тесла се примирява с враговете си и отстраняава електрическото устройство добавено към нея, счупва го и приема философски, че времето й още не е дошло.
отговор Сигнализирай
40
Бай Асан
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
Аз си карам каруцата ,нямам нито данаци нито разходи .Коня си пасе дето му падне а,зимата яде обелки и стар леб от казаните.А вий си карайте гадните скъпи тесли.
отговор Сигнализирай