IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Hoffmann от 1951-ва... Що за кола е това?


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
Хари
преди 7 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
Нищо шокиращо няма в този автомобил! Съвсем адекватен за технологиите и дизайна на следвоенните години.
отговор Сигнализирай
10
Красимир
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
В ютуб има страшен клип с тестдрайв на тази "кола"голям смях...
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 26 Не харесвам 4
Всичко сътворено от човешката ръка с добра идея трябва да се уважава.Като и г-н Хофман е за уважение!Аз лично като младеж съм карал 6 години Трабант. Уважавах тази кола, защото от немците от нищото бяха направили нещо. И то вървеше. Е , понякога се и разваляше и редовно трябваше да мисля за сигурността си в този кашон!Сега карам една скучна кола - Тойота Корола. Седем години не ще да се развали. Пълна скука!
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Поне са екзотика, произведени в малки количества и бързо са ги забравили. Но ТРАБИ. Лееелеее Траби се произвежда цели 34 години в милионен тираж
отговор Сигнализирай
7
майорски
преди 7 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
между 50-60те години в света е имало подобен тренд за малки икономични коли с 3-или 4 колела ...малки , с двигатели еквивалентни на съвременните мотопеди ..: 1955 Kroboth-Allwetterroller1953 Fuldamobil1956 Fuldamobil S-41959 "KING" (Fram King Fulda)1954 Daus1955 KLEINSCHNITTGER F-1251950 FEND Flitzer 1011953 Messerschmitt KR-1751954 Mivalinoи мнооого други ...Журналята от ДНЕС не разбират за какво пишат ! Подобни ватомобили днес са уникати !
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Навремето и БМВ са правили триколки: BMW Isetta
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Не знам кой пише глупости по адрес на тази конструкция.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
има и някакво БМВ с подобна конструкция
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Само не е ясно как ще се смени задното колело, след като е отдолу под колата и на средата. Може би ако се обърне по таван ще е по-лесно.Самата кола, отразява епохата след ВСВ, когато всичко е било разрушено.
отговор Сигнализирай
2
ined
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 22
Не е по-сбъркан от Трабант
отговор Сигнализирай
Новини