IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ново 20: Tesla мърсяла колкото бензинова кола за 8 години


Обратно в новината

Коментари Коментари

32
Блокиран в Дневник
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Производството на ел. енергия е толкова мръсно в момента, че заменянето на фосилни горива с електричество е смешна кампания на икономически лобисти.Огромна част от ел. енергията в 21век се добива от въглища. Енергията от соларни батерии стига за кафеварки. И познайте арабските държави как добиват електричество - горят нафта )))) Когато се измисли чист начин за добив на ел.енергия, има смисъл да гледаме ел. коли
отговор Сигнализирай
31
bobi
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Анонименda no e vazen krainia rezultat i efekt ot proizvodstvoto i vsi4ko svarzano s tova
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Много интересно е и колко се замърсява за производството на горивото за тази 8 фошивно volvo ама никои от швеция ти не казва.
отговор Сигнализирай
29
///
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
При самото производство на Теслата и на някакъв рандом хафтомобил с ДВГ се отделят приблизително еднакво количество на вредни вещества. След производството автомобила с ДВГ почва да пафка газове в атмосферата, пък при Теслата замърсяването идва от електрическата централа, която доставя тока с който се зарежда електричарката, сега понеже ел. колите не са масови та положението се търпи ама в бъдеще... Общо взето и в двата случая сме прецакани, като единият само удължава агонията ни.
отговор Сигнализирай
28
АЛош
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
А за производството на бензинов автомобил колко въглерод отива?
отговор Сигнализирай
27
д-р Дрегер
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
26 ич да ти не пука, и акциз ще сложат на тока. Във фРактурите от ЧЕЗ си има графа акциз, просто засега е нула. Ноооооо животът е пред нас.За останалото си прав де.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 6
А колко CO2 отива за производството на една бензинова или дизелова кола, нещо не разбрах от статията. Защото ако за ел. колите ще се гледа отпечатъка от целия процес на производств, същото би трябвало да е и за бензиновите коли - от производство на колата, до производство и пренос на течното гориво. Ама много ясно, че ще са такива резултатите, все пак течното гориво се облага с ДДС и акцис, електричеството само с ДДС. На никой не му изнасят чистичките и сигурни тесли.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 1
С цифрите лесно се играе - едно е да калкулираш ел.енегрия от ветрогенератори или АЕЦ-Козлодуй, друго от Мариците. Но дори данните им да са верни, важна е самата концепция за електромобилите, с течение на времето ще бъдат създадени и по - добри батерии.
отговор Сигнализирай
24
пфф
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 18
Ел. автомобилите са една пирамида за точене на пари. Правителствата субсидират компаниите с милиарди за тези глупости. ДВГ не само че няма да изчезнат, но и ще се развиват - кораби, камиони и всякакви тежки машини няма как да са на "батерии". Просто вместо петрол ще се използва водород. Добиването на водород става чрез различни начини, единия от които - електролиза. Елетролизата има нужда само от електричество, така че е далеч по-чиста енергия от батериите които замърсяват при производството си
отговор Сигнализирай
23
до 20
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Същото което ако всички си включим климатиците лятно време, излизат в новините и почват да обясняват как ние нямаме проблем с мрежата, а хората потребяват повече от предвиденото им ;)
отговор Сигнализирай
Новини