IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Dacia обяви: Ще прави електромобил


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
9 - Първо - Колелата са перфектен начин за транспорт, стига да няма натрупал сняг, или поледица. Не знам защо всички приемат колелата като детски играчки, при положение, че ако живееш в голям град, с колело се движиш по-бързо от автобуси и трамвай, спестяваш много пари от изплащане, подръжка, горива, такси, паркове такси и прочие. И не, Тесла си вървят добре, дори и на температури от -11 градуса, така че е приложима технология.
отговор Сигнализирай
25
Burzum
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
А на Шипка пак всичко е спокойно....и 15-20 годишните жипуви къпят по МАГИСТРАЛИТЕ!
отговор Сигнализирай
24
Я, па Я
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
И още. След 9ти СССР забранява на БГ да развива високо технологична индустрия. Забранява се производството на самолети. БГ е имала два самолето-строителни завода. Забранява се и производството на транспортна техника и локомотиви. Разрешава се производство на индустрията само това което е в изгода на СССР и да е съпътстваща и подпомагаща технология. Така БГ индустрията става част от тази на СССР и съответно умря заедно със СССР. Запада направи същото през последните 28 г.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 8
"Велика" Русия кога ще пусне кола? На бензин ако ще да е... то за електрическа е ясно, че няма да е този век.
отговор Сигнализирай
22
Я, па Я
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
До само ГЕРБНа грешка си. Не е вярно това. Спряно е производството по нареждане на Масква. На заседание на СИВ е решено коя страна какво да произвежда. На всички им е забранено да правят коли с изключение на СССР, ГДР и Чехословакия. Съответно Полша и Румъния не се подчиняват но БГ и Унгария нямат кой знае какъв избор. Унгарците обаче си извоюват производството на автобуси а ние на "карите". Съответно Румъния и Полша не купуваха нито автобуси нито кари от СИВ. Най прецакани останахме ние.
отговор Сигнализирай
21
само ГЕРБ
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До Анонимен26Булгаррено го спряха заради нарушен лицензионен договор от наша страна. Ние имахме право да го произвеждаме и реализираме само на вътрешен пазар, но специалистите от външнотърговските организации се опитаха да финтират фирмата-майка и за това резултата е такъв.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До а ние ,къде смеЯвно си много объркан човек и с къса памет! Та да ти припомня за Роувър: у нас започна да се сглобява моделът Маестро, който вече бе морално остарял с почти 10 години. Дори индийците не го искаха. Съвсем логично продажбите му бяха нищожни и фирмата си вдигна парцалите. Подобни неща се случват у нас от край време-автобусите Чавдар! Аз по-скоро бих ви припомнил друга история-спиране производството на Булгаррено-чудесен за времето си автомобил!!! Е сега ще купуваме Румънрено!
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Всичко правят нещо. Само ние нищо не правим!
отговор Сигнализирай
18
а ние ,къде сме
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Преди време Ровър щеше да инвестира във Варна, на наш,та корупция и простотия я изгони. Сега къде е Румъния, къде сме ние? Боко Тиквата да каже къде са инвестициите?Факт е, че вяска година намаляват. и вече са десет пъти по-малко от времето на мазнизният *** СтаниШеф. Аз лично съм убеден седесар, но виждам ,че по времето на СтаниШеф имаше повече бизнес за малкият човек.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Тук някой изведнъж е спрял да си пие лекарствата. Положението е страшно...
отговор Сигнализирай
Новини