IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

България без позиция за ограничаване на дизелите


Обратно в новината

Коментари Коментари

23
1
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
ми според мен може постепенно да почнат да въвеждат изисквания и проверки за катализатор + евро норма. Освен това да променят данъка да е на база въглеводороди, а не както сега измислица на коне и години :)
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
В България електромобилите ще бъдат спъвани до последно.Задвижваните с водород също.Все пак от къде Лукойл ще взима пари?От къде ще се пълнят дупките в бюджета на братска Русия ако задунайците не биват стригани чрез Лукойл?Все пак кражбите от България представляват една сериозна част от бюджета на братска Русия.Говорим за около 20 000 000 000 годишно!
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Вижте сега. Ако искате да карате дизелови коли, вдигате се, казвате, че няма да карате електрички. Всички спират да си плащат данъка на колата и винетка и изискват от правителството си, да предложи промяна ....Но чакай, какво говоря или по-точно на кого ? Българите не знаят, как да се борят за правата си. Дори си мисля, че и не искат. Само хрун-мрън, хрун-мрън, като стари баби.Та ние "нямам позиция".
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До 5 - Защото колите с много коне, струват много повече, таксуват се много по-сериозни и влизат повече пари в държавата. Собственика на луксозна кола с 360 конски сили, ще плати колкото 30 собственика на коли с малки двигатели. Същия си сменя автомобила през 2-3 години и е хубава цедка за Бюджета.И аз съм на твоето мнение, но за съжаление, живота вече се живее с цел пари и нищо повече. :(
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
17 Никога през живота си, не съм бил я Ситуация, я която са ми свърши горивото ... Или тока на пътя. Знаеш ли защо ? Защото не съм *** и си правя сметката. Пробвай и ти, да не бъдеш ***. Безплатно, лес о и полезно !
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Онзи гей, шефа на " тесла" гледа да си пробута електро каруците по целия свят
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
Електомобилите на този етап нямат никакъв шанс да изместят двигателите с вътрешно горене а и в бъдеще е съмнително. Ще се появят двигатели с друго гориво и на друг принцип но електромобилите са нерентабилни и е съмнително и след 100 години да станат като обикновените.
отговор Сигнализирай
16
nina
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Че тя, милата ни Родина, кога е имала позиция?
отговор Сигнализирай
15
Незнайко
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Ами това с облекченията за електрическите коли добре.Ама не са ли се замислили нещо за държавни субсидии, за кредити и финансова помощ при закупуване на такива коли?Такива мерки имат не само в Западна Европа и САЩ (където са много по-богати от нас). Такива мерки имат и в държави като Китай.
отговор Сигнализирай
14
Българина
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
За да минат всички коли на ток елетромощностите трябва да се УДВОЯТ! А бб току що отряза белене и юп! Отделно колите на ток са технология на 100 г, има ток върви повече свършва и оставаш на пътя и на камиончето. При минус 20 пробега спада драстично, оделно тока не стои в батерията като бензина, изчезва. За зареждането да не говорим колко отнема. Карайте с климатик чистачки и фарове 2 часа в лошо време опс, 200 км пробег
отговор Сигнализирай
Новини