IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

ВАЗ, ГАЗ и ЗАЗ – властелините на пътя през социализма


Обратно в новината

Коментари Коментари

126
До Фронто
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Тук сбърка! Още след Освобождението сме трън в очите на тези от Запад, които от тогава до ден днешен работят срещу интересите на България. Дори турската армия по време на войната е била пълна с британски, австрийски и всякакви офицери и оръжия! И основанието им за това е комплексарско - когато тук е имало държава България по техните земи са живеели на племена и са говорели на техен език само с конете си /Г. Димитров им го казва на Лайпцигския процес/.
отговор Сигнализирай
125
До опетков
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Може всякакво да е било здравеопазването, но е в пъти по-добро от сегашното Нищо... Във всяко училище имаше зъболекар и фелдшер. Същото се отнася и за образованието, а и за почти всички сфери на живота! Но най-лошо от всичко е, че уж искахме с право през 90-те да направим промени към по-добър живот и всички скачахме с двата пръста по площадите, но нещо явно много сериозно сбъркахме някъде по пътя...
отговор Сигнализирай
124
Фронто
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До ГробокопачНикакъв `слуга` не е Българинът.Българинът е безкрайно благороден(турците ни клаха половин хилядолетие,ние един техен не сме заклали), Българинът е ученолюбив(умее да `краде`и в добрия смисъл-да се учи), Българинът е предприемчив(от една семка на балкона зеленчук ще си отгледа). Спънките са две - винаги(след Освобожданието) тръгваме от много ниска база, другата е ЧЕ НИ СЕ ПРЕЧИ! Не може Българите да са нещо повече от великите на североизток.
отговор Сигнализирай
123
Реалност...
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Карането на европейски и японски коли по нашите пътища си е чисто издевателство върху колата и джоба на собственика й. Най-малкото се сменят биалетки на 6 месеца, да не говорим за всичкото раздрънкване по ходова част и купе.
отговор Сигнализирай
122
Гробокопач
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До Олег"Българинът" е слуга, обслужващ персонал на Господарите си, затова той не знае, какво иска, и взема тва, дет му дадът Господарите. И сменят Господаря, в зависимост от лъскавата играчка, която му се предложи.
отговор Сигнализирай
121
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Може би защото УАЗ е Willis?
отговор Сигнализирай
120
Агджата
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Абе защо мостовете, барабаните и релетата на УАЗ пасват на старото Чероки? Кой от кого е крал лицензи?
отговор Сигнализирай
119
Олег
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До до ОлегНикога не сме имали и нямаме качествено образование по ИТ! Аз не съм програмист, а сисадмин и това, което работя не се учи никъде в страната. Просто трябва да си самоук.Учат се разни парчета от професията е различни специалности.
отговор Сигнализирай
118
опетков
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До Shark Непросветений, и в момента в България се правят сериозни количества микрочипове за автомобилната промишленост и не само, но не се тръби за "големите успехи". Ще се изненадаш, че дори във Варна се правят. Не е изненадващо, че основният проблем е липса на квалифицирана работна ръка.
отговор Сигнализирай
117
Олег
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До опетковАми някой тука приема, че си някакво тъпо идиотче родено 96-та година и нямаш спомени от онова време и могат да и вменят някакви усещания , които ги е нямало тогава.Да вземат и да си намерят ТЕМП 714 и да му пуснат цифрова телевизя. Само трансформатора на захранването му тежеше 10 кг. щото руснаците не бяха чували за инпулсни захранвания. За тях беше по-лесно да турят 10кг мед, отколкото да направят схема с няколко транзистора и да сведат цената от 100 на 10 лв.
отговор Сигнализирай
Новини