IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Задънена улица за колите на ток. Ще се възроди ли дизелът?


Обратно в новината

Коментари Коментари

25
Христо
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
предпочитам нещо на водород. Само да се развият технологиите и материалите повече. Може да е на принципа на ДВГ, но горивото да е от типа на браунов газ. Друг вариант е да е с водородни клетки и да произвеждат електричество, което да захранва електродвигател. Някъде гледах, че има автомобили с резервоари за сгъстен въздух, който ги задвижва, но не ми е познат принципа им на действие. Батериите и акумулаторите засега са скъпи и се произвеждат от материали, които са доста ограничени по света.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 10
Ако електричките са толкова хубави, ще ги има достатъчно, а те се броят на пръсти.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 27 Не харесвам 7
"Сега коли са с 500км пробег. ще има 800км до 5 г по план изложен от самите производители."Ok. Пускам те в 36 градуса жега, с още 3-*** пътника, по 80кг всеки и 100кг багаж. Магистрала "Тракия" - от единия край до където стигнеш. 500км? Гаранция, че няма да стигнеш и до Стара Загора(200км)!!!
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 28 Не харесвам 3
Производителите на електрически коли нагло лъжат за пробега им на ток. Ако обявят 250км. пробег то той е при идеални условия и температура Ако такава кола се пали зимата и пуснеш парното, задължителните фарове и използваш и чистачките пробега й няма да е и 200км.
отговор Сигнализирай
21
****
преди 7 години
Харесвам 21 Не харесвам 6
А ако човек реши да отиде в Гърция,или в друга страна на почивка,тогава какво правим?Ами като поостареят акумулаторите,какъв ще е пробегът,и като закъсаш по средата на пътя.
отговор Сигнализирай
20
Handel
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 6
Найсетне някой е превел грамотна статия, а не преписано от BBS или CNN. Като в разходите не са включени и милиардите, които ще са нужни за да прекара новопроизведеното електричество до потребителите - т.е. осве електропцентрали ще са нужни подстанции, далекорповоди, трафопостове, разпределителна мрежа, сервизи за смяна на акумулаторите и какво ли още не. Да не говорим какво ще стане при катастрофа или това, че през зимата дори и да не карате колата трябва непрекъснато да зареждате акумулаторите.
отговор Сигнализирай
19
Циник
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 3
Вижте от какво са акумулаторите на Тесла...този метал също не е неизчерпаем..и го има в една латиноамериканска страна най-вече...повечето неща казани в статията са вярни....и такива автомобили - не са окончателно решение...и смяната е само теоретично възможна...Тесла с голяма батерия ще струва над 80 000 ? малката 3ка - над 30...
отговор Сигнализирай
18
Факт
преди 7 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
В САЩ продължават да купуват коли,харчещи 15-20/100 и се возят САМИ и то по асфалт!За каква електрическа революция говорим????А Тесла-та я ползват за уикенда,да се забавляват...
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 15
решението е в двигател на газ, не дизел, не бензин
отговор Сигнализирай
16
Хм
преди 7 години
Харесвам 39 Не харесвам 4
Тая работа с електромобилите добива истеричен характер!Задължително ли е всичко да стане на момента?На първо време плъг-ин хибридите решават проблема-в града само на ток,а навън-ток,бензин/дизел.Извън града и без това разходът е нисък.По-нататък технологията ще напредне,ще се появят нови варианти.То вярно,всички искат коли с по 300-400 коня,ама нека бъдем по-разумни!Разход от 3/100 извън градско е постижим,ако няма резки ускорения и скоростта не надвишава 110км/ч! Нека живеем по-икономично!
отговор Сигнализирай
Новини