IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Соцлегенда на 4 колела на 45 години: ВАЗ-2103


Обратно в новината

Коментари Коментари

38
До 35
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 13
Освен за Лада (Жигула), за другите коли не се чакаше. Например, за Застава, Трабант, Вартбург, Шкода, ЗАЗ - ако си улучил коя кола е следващата доставка, я взимаш веднага с пристигането й. За Москвич не помня, може би там се е чакало до втората или третата доставка, но едва ли повече. Не помня и за Волгите дали се чакаше, но мисля, че също се чакаше малко. То и сега ако искаш сам да си избереш каква да е колата, а не от наличните на склад, чакаш и то повече, отколкото за Москвич и Волга.
отговор Сигнализирай
37
****
преди 7 години
Харесвам 21 Не харесвам 10
Сега да си вземе човек една нова лада,колко западни таралясника ще зарови,а и подръжката и е евтина,почти без пари.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 7
Имам един познат, който 40 години си караше Жигулата купена в началото на 70-те. Много здрава кола. После, когато си купи западна кола, само въздишаше по старта Жигула, защото не можеше да товари новата, както товареше Жигулата.
отговор Сигнализирай
35
Помнещ
преди 7 години
Харесвам 26 Не харесвам 8
Возил съм се на различни коли преди 1989-та, например на VOLVO, Форд Таунус, Полски Фиат (малкия и голямия), Жигула, Лада, Москвич, Трабант, Вартбург, Волга, Шкода, ... не помня кои още. Нямаше някаква разлика дали си в Volvo или в Лада. С моя Вартбург на магистралата съм изпреварвал Мерцедеси, т.е. 120 км/час не му бяха проблем. Разбира се двутактовата кола си е двутактова. Общото е, че си бяха нормални коли за онова време, но някои ги сравняват със съвременните коли и правят глyпaви изводи.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
До Помнещчакаше се и за москвич. дядо ми е чакал няколко години, не мога да кажа колко точно.също за волга, лада и жигули, за другите незнам колко. мисля че и за фиат се чакаше дълго, но не съм сигурен. баща ми имаше волга, купи я на старо за 8 хиляди лева, и дори за това е чакал една година, да му сменят документите. колата ни беше платена, но стоеше в гаража. помня как ходихме често с приятели (бил съм 7-8 клас), стояхме вътре и мечтахме да излезем и да се возим в нея. говоря за 81-82 год.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Тази лада на фотото е призводство след 80-та година. Най стари са жигулитата които бяха копирани от италианският фиат.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Амчи... то фалира соц-автопроизводството, само че 90те год. По-умните държави (Чехия, Словакия, Полша, Унгария), а по-късно и Румъния -сега са сред лидерите в Европа. Авто-ВАЗ скоро и те се предадоха на Рено-Нисан, а Москвич спря мнооого отдавна -поради липса на търсене даже в Русия. За нас е сантиментален спомена, но на Запад фалити и израствания стават постоянно, нали и ние сме Запад вече -УЖ!
отговор Сигнализирай
31
Помнещ
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
ЦенатаЦената на жигулата беше 6100 лева, при средна заплата 200 до 270 лева и 2% лихва по кредитите. Аз си купих Вартбург, който беше най-скъпия - цели 7600 лева, но го купих месец и половина след като направих вноска за Лада, та трябваше да поизчакам повече, докато си прехвърля вноската.
отговор Сигнализирай
30
Помнещ
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 7
ЧаканетоЧакаше се само за Лада, а за останалите се чакаше до следващата партида, която можеше да пристигне както утре, т.е. чакаш 1 ден, така и след месец-два. Сега имам познат, който му се наложи да чака около година и половина за избраната нова кола, т.е. ако сега искаш да си купиш кола с определени от теб характеристики, чакаш много, ако има готови на склад, купуваш без да чакаш, но с каквито характеристики ти ги е избрал дилъра, защото "това се търсело", което е лъжа разбира се, но няма как
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Стига сте спорили, най-добрата беше БМВ 850и
отговор Сигнализирай
Новини