IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Японските и корейските коли – премиум или просто маркетинг?


Обратно в новината

Коментари Коментари

4
Равик
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
До АнонименНапълно споделям мнението ти! Сега е важно потребление да има.Някои неша в колите са там,защото инженерите са искали да покажат,че могат да ги направят.Продадох любимия си Голф 2 на 30,5 годишна възраст в отлично сътояние и,съвсем хипотетично,ако ги произвеждаха,пак щях да си купя такава кола.С климатик и по-удобни седалки :) И насила трудно можеш да го счупиш!!!
отговор Сигнализирай
3
Равик
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 3
Според мен всичко се свежда до това какво човек очаква от колата си.Лично за мен главният критерий е надеждно придвижване и минимум сервизни разходи,а когато се налагат(неизбежно е за всички),да не трябва да тегля кредит :).Ето защо не робувам на марка,а карам доказана с времето кола.А и всяка марка и успешни и не толкова модели.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 40 Не харесвам 4
До 1990г. се произвеждаха леки коли. След това се произвеждат пазарни продукти. Разликата- леката кола е произведена да задоволява потребностите на купувача, а пазарния продукт да увеличава печалбите на собствениците на компанията и акционерите й. Купуват се електронни части на кило от Китай за стотинки, сглобяват се и се обявяват за екстра, струваща доста пари. Качеството на днешните коли и около 50% от това на тези от преди 15г. Днес колите се правят за 10г. живот-5 с гаранция и 5 без такава
отговор Сигнализирай
1
dдфсф
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 35
Една тойота, колкото и да е надеждна, за мен не е привлекателна, тъй като е доста скучна, безлична и бездушна. Ако човек не е автоманиак, който да търси удоволствие в шофирането, то такава кола му върши идеална работа. Но аз лично не бих сменил моето БМВ за Тойота или КИА.
отговор Сигнализирай
Новини