IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Renault не си играе, планира 21 нови модела


Обратно в новината

Коментари Коментари

15
Глобален свят
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Чета коментарите и все едно съм в 1990та, когато знаехме за ЗАПАДНИТЕ коли от разказите на тир-шофьори и моряци. Днес светът е глобален-няма френско, немско, японско, че и българско даже. Някой знаят, че и ние правим части за коли, а до Ловеч даже и цели коли-на тях пише Made in EU. Аз лично съм участвал в транспорта на турска тенекия за изработката на Дачия/Рено и също на "оригинални" гуми Мишлен от Шангхай за Хамбург-това е положението с "оригиналите"
отговор Сигнализирай
14
Галин
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Много заблудени парчета сте вие дето си мислите че франсетата правят коли... не искам като седна в колата да ми скърца на пластмаса и евтина ламарина + пластмасови калници... ще ме извинявате :)
отговор Сигнализирай
13
Истината
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Карайте си немските коли, дето струват 1 сак с пари, за подръжка.
отговор Сигнализирай
12
Една
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 18
И 201 модела да изкарат, си остават *** както и останалите френски марки. За такова и 5 лв няма да дам. преди да ме налаят "гордите" собственици на тазш пародия, казвам-карам една от най-хубавите марки в света, купена на ново и произредена за мен. Не е френска, разбира се.
отговор Сигнализирай
11
aa1830
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 24
Французите както винаги са много големи на думи и обещания. Да направят като за начало един свестен модел който да конкурира по надеждност (не само по визия и цена) VW и Тойота. Сърбите са го казали правилно - кола с емблема мачка, п**чка или елхичка не ми ги хвали.
отговор Сигнализирай
10
Щирлиц
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
До Анонимен 8Пий си китайската дрога по-често,иначе не ти понася.
отговор Сигнализирай
9
Йордан
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
До 6 -Алекс2Няма специалисти в България за електрониката на машината Ви, защото всички собственици на фирми са СКРЪНД.ЗИ и не дават пари за извършения труд.Само тупат по рамото и викат : "Голяма работа си, спести ми нова платка за 1000 евро. Ето ти 20 лева да се почерпиш !"Ама другия път, като се развали и съм ЗАЕТ !Е затова ще си викате специалисти от Европа да Ви реж.ат зелките .
отговор Сигнализирай
8
до 2 и 8
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Хе не бе ,това е новия Понтияк.Детройт фалиралото гето защо не го споменавате ,може да ви пусна и клипове от анти-утопията там.Още малко ви остава и ще си ставате от столовете ,нали е модерно да се сменят хахаа
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 28
Никое производство не е прогресирало в Русия!Хората там разбират нещата по съвсем друг начин. Ще си останат алкохолизирани бедняци, каквито са били винаги.Които имат пари карат пък немски коли.В Русия всичко се проваля. Примерите са безброй, но няма пример нещо да се произвежда и да се изнася по цял свят!Дори китайските Калашници са по-качествени от руските!
отговор Сигнализирай
6
Алекс2
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 6
15г работя за най известната фирма за безалкохолни напитки. Закупуваме машини за производство от най голямата германска компания Кронес ! Машините и са пълни с електроника която много често се бъгва и няма кой да я оправи в България.Специалистите които ни пращат са 80% от всякакви националности.А механиката е 10 качество правена в Китай-непрекъснато аварира...Естествено за 8 часа вземат пари колкото ние за цял месец.И после Германия била добре!Така че не ми хвалете толкова западното !
отговор Сигнализирай