IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как за запазим акумулатора си в студа?


Обратно в новината

Коментари Коментари

26
Орлин
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Всеки дето продава акумулатори ми казва че фаровете през деня тормозат намаляват силата на зареждане на акумулатора.Затова бързо се съсипват.
отговор Сигнализирай
25
пропатил
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Откакто караме и през лятото с включени фарове след втората година акумулатора е за скрап!Ако някой знае коя партия ни така уреди да напише за да знам против нея да гласувам.
отговор Сигнализирай
24
Питащ
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
"Хубаво е да се почистят също клемите и полюсите на акумулатора, след което да се провери дали той свързан правилно и най-вече здраво. "Много ми е интересно как ще го свържеш неправилно без да почувстваш "силата", че после и да го провериш. И какво точно ще му проверяваш после???
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
ИЗМУКА ми се всичката мисъл от статията!!! Ей това наистина не го разбирам "разреждането, което се получава при овлажняване"
отговор Сигнализирай
22
От20
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
На дизела колко е компресията и на бензина колко е?
отговор Сигнализирай
21
123
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
има подгряващи свещи , трябва се чете от време навреме по малко
отговор Сигнализирай
20
( '_' )
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
''При дизела кое пали нафтата като няма свещи?''Самозапалва се от високата компресия/температура.
отговор Сигнализирай
19
До 18
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 11
При дизела кое пали нафтата като няма свещи?
отговор Сигнализирай
18
( '_' )
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Ако генератора/алтернатора и реле - регулатора са ви наред ,не трябва да се притеснявате, че акумулатора ще ви се изтощи ако карате на фарове. Те са пресметнати да успяват да го заредят и със работещи ел. консуматори. Климатика също не влияе на акумулатора.Той взима енергия от работата на двигателя .От включването му само ви се вдига разхода. Друг е въпроса ако сте си инсталирали мощна стерео уредба, крушки с повишена мощност и др. и карате автомобила си със всичките консуматори включени.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
ДО 17. При дизела няма бобина за свещите а впръсквателни дюзи. При дизела ток се консумира при първоначално палене с подгряването което става със специални свещи които подгряват до 10 секунди и завъртането на стартера. След като запали двигателя ако не сте включили консуматори като фарове и климатик не товарите абсалютно с нищо акумулатора.Докато при бензиновите двигатели имате постоянна консумация заради бобината за свещите която трябва да подават постоянно ток за да работи двигателя.
отговор Сигнализирай
Новини