IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Всичко е пари! Кои са най-евтините автомобили за поддръжка?


Обратно в новината

Коментари Коментари

38
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
ALO PISATELIA NIE NE JIVEEM V AMERIKA.
отговор Сигнализирай
37
ДО ,,КИРЕТО,,
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Имахме лада 1500 купена 1981г.а преди това сме имали жигули 8г.но не я помня,малък съм бил, баща ми продаде ладата 2005 беше на 179 000 без основен ремонт,до преди 2-3г.я засичах само че с газово:)на жигулата сащо не е правен ремонт.Винаги се чудех като дете какво правят хората по колите се завряни отдолу отгоре,голям смях,а по нашта лада нищо.Кире кире ха ха:)
отговор Сигнализирай
36
Един българин
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До: номер 35 (gogo)Абе посмали малко цифрата. Ти за масло и филтър по 100 лева ли даваш?Аз на моето Пежо 406 което е с двигател 1,9 литра не съм давал повече от 60 лева, а за едно Голфче едва ли ще е повече от 50 лева, може и по-малко. Та за 10 години по 50 лева прави 500 лева. Е, пак са си пари, но по-малко. Не коментирам, че има много други консумативи - ремъци, въздушни и горивни филтри, гуми, накладки, няма как. Това над тези 500 лева.
отговор Сигнализирай
35
Един българин
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Тук някои споменаха Мерцедес. Е, между Мерцедес и Москвич има известна разлика.Но, да започнем с приликите че е по-лесно. Та, като гледам, единствената прилика която виждам е, че и двете марки коли започват с буквата "М".Други прилики няма!Друго което исках да кажа е, че въпреки атаките срещу дизеловите двигатели напоследък, доскоро се говореше за биодизел (както и биоетанол).Карам Пежо над 20 годишно, и двигателят е просто перфектен! И сега в студеното време не се вижда нищичко от ауспуха!
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
доста ми се виждат тези цифри за подръжка и малко ако е включен и лизинга, а там по прицип се говори за сравнително нови коли. Така, че аз от статията не разбрах - какво включват тези 6354 долара, с тези пари на година - в Българи не се поправя, а направо сменя масовия автомобил - втора употреба и над 1 години.
отговор Сигнализирай
33
gogo
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До АнонименСамо смяната на маслото за 10 години е над 1000 лева. Представям си каква пушилка е след теб.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
От 10 години карам Голф 2 1.6 дизел, 86 -а производство. Ако искате вярвайте, но за това време не съм дал и 1000 лв за поддръжка.Стара е, но е истински звяр. Никога не ме е оставила на пътя.
отговор Сигнализирай
31
Мисъл
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Зле преведена статия. Става въпрос за това, колко струва на собственика да притежава и използва кола, в рамките на една година, а не само поддръжката на колата. В сметката влизат амортизацията (само при изкарване на колата от дилъра стойността и слиза надолу с десетина процента), застраховки, поддръжка, бензин, поправки, годишни данъци и т.н.
отговор Сигнализирай
30
Един българин
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
До: номер 12Абе, какво да ти кажа... за начало, Москвичът не е кола. Москвичът е начин на мислене.А ти сам го каза - повечето важни възли в Москвича са копирани от западни коли.Нещо повече - първият модел автомобил излязъл от руския завод "Москвич" е бил с название "Форд А". Тоест, абсолютно един и същи модел кола се е произвеждал едновременно както в Чикаго, в САЩ, така и в Нижний Новгород.
отговор Сигнализирай
29
Статичния
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Най-евтини са малките седани, после се нареждат седаните от среден клас и накрая имаме "Седаните" като най-скъп. Чудесна статия!
отговор Сигнализирай
Новини