IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Кога софиянци ще сменят автомобила с градски транспорт?


Обратно в новината

Коментари Коментари

70
prosto reshenie
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
0. mahame mutrite ot vlast i Smenqme pionkite kato Cacarov i Fanukova1. spirat dieselovite avtormobili2. i toplofikacia minava na gaz
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Fandakova povlova zazeva i dr debeli jeni daschto ne hodat pescha s metro trolei tranvai koleketa a s skapi koli schofiori v eu stranite kmetove deputat go pravat v bg. Ne sa tova sa debeli a i skapi koi im plaschta tesi ekstri na bedna bg zezo glav4ev da si plaachtat taxita mladi sa kakto i dr deputati ot vs partii kakav e tosi luks sa deputatite 5000 saplati i ekstri a dr jivejat s 189 lv pensii i 489 lv saplsti gladuvat kuzat 4akst gr transport studuvat
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
... линия да са минимални) и 2) да се осигури бързото движение на градския транспорт.Когато удобството от гледна точка на придвижване и бързината станат конкурентно предимство за градския транспорт, вече ще има нужната масовост, за да се направи и достъпен (икономията от мащаба ще се реализира) и това ще има допълнителен усилващ ефект за ползването на градския транспорт.Няма да е лесно, но това е вариантът. Другото е все по-голямо забатачване....
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
... за пример -Виена. Транспортът там е толкова удобен, че няма абсолютно никаква смислена причина да караш автомобил. Съответно 80+ процента от редовните му клиенти са с годишни карти. Което води до обезсмисляне на контролните механизми - например на метрото няма бариери/врати/въртележки. И на кого са му потрябвали, след като почти всички са с карти...?Първата стъпка да стигнем там е да имаме градски транспорт, който 1)има адекватно покритие (т.е.разстоянията за прекачване от спирка една ...)
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Повече от половината замърсяване не се дължи на емисии, а на самото движение на превозните средства, които със мащаба/броя си и високата скорост завихрят прахови частици (всякакви ***) и ги качват във въздуха. Така че електро-превозните средства ще решат частично проблема с емисиите, но няма да помогнат за завихрянето. Миенето годишно също няма да помогне. Това, което ще помогне, е да се направи бърз, удобен, съвременен и достъпен (евтин за стандарта ни) градски / публичен транспорт...
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Абе, смотльовци, когато сте яли фъшкиите по селата си съм си карал колата. Ще ме сваляте вие мен. Я дайте финансови преференции за покупка на електромобили, направете зарядни станции безплатни за 5 години, вкарайте автобуси на кондензатори, забранете отоплението на дърва и въглища, почнете да миете улиците повече от веднъж годишно пък да видим дали няма да има ефект
отговор Сигнализирай
64
Така де
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Аз много искам да видя софиЕнци от Бояна,Драгалевци и Симеоново натъпкани сутрин като в консерва от копърка и спускайки се от високото с раздрънкания градски транспорт.
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До Анонимен 62Не е Дружба най-югоизточния квартал, а Горубляне.
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До АнонименСофиянци , но не само, а в цяла България ще ползват градския транспор когато леката кола не струва по малко от телевизор . Сега да си купиш таратайка ти трябва една месечна заплата .
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Софиянци ще слязат от автомобила когато метрото заприлича на мрежа, не на две чертички. Толкова.
отговор Сигнализирай
Новини