IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Производителите на коли все повече ни лъжат за разхода


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
Фен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
А какво ще кажете за трагедията наречена градски транспорт в София??? Имам в предвид като разписания. Автобуси и рейсове редовно се чакат по 30мин. Това пречи много да се слезе от колите!!!
отговор Сигнализирай
20
ппп
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 18
От догодина в София се махат трошките и остават само Евро 5 и 6 коли + ел. колите. Тогава да ви видя се.ляците как ще ревете!!!
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Да дефинират нормални тестове и производителите ще ги изпълняват. И аз като карам с 200 в Германия не очаквам да горя 4 дизел. Или като ускорявам.
отговор Сигнализирай
18
123
преди 7 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
Гледах изследване, че докато направят един хибрид се изгаря количество С0 2, колкото един товарен камион за няколко години. И причината е, че частите пътуват по няколко пъти из света докато всичко е готово. Т.е. те не са по-екологични, каквото и да ни обясняват. Да не говорим, че електричеството все още е повече на твърди горива. Та това всичко е просто политика за показване на цените на някои суровини, дето се използват основно в производството на скъпи батерии. Това е.
отговор Сигнализирай
17
До 11
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Петилетките помниш ли ги? Всичко ново е добре забравено старо, хаха :)
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 8
Е такава гигантска глупост не бях чел! Не казвам, че производителите рекламират коректни стойности на разход гориво на сто километра, обаче всички посочват, че това при определна скорост и пъти условия. Никой не в състояние да предвиди маниера ви на шофиране, а някой кара на 2-ра докато някое бутало не избие предния капак, това си е изцяло негов проблем.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 3
С електро-колите работата ще е още по-брутална. Само няколко години след като (ако изобщо) станат масови ще се наложи да се рециклират/унищожават батерии. Ей тогава ще стане мазало. Отделно, че нуждата от ел. енергия ще скочи до небето.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 25 Не харесвам 4
ЕС зелки не-знаят нищо за производство и физическите възможности на един двигател било то дизелов или бензинов. Дефинираха глупости и резултатът е и глупост: малка кубатура с турбо за ускорение. В реални условия резултатът е друг. Сега реват за електро колите. Е, коя държава има инфраструктура за тях? Или поне стратегия до 10-15 години да има такава? Кой има стратегия за рециклиране на батериите, а потреблението на ток от къде ще се генерира? Био-пр.ъдни. Няма масово решение, само стартъп идеи!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Обаче хората сме прости овце. ЕС-депутатите удариха по масата и за да защитят съществуването си и разходите си, рещиха да направят поредната голяма, но т.ъ.п.а. акция! Стандартите, които са дефинирали не са възможни. Няма двигатели по света, която да може да изпълни стандартите. Е какво да правят производителите, да фалират и десетки милиони да останат без работа. Всеки производител използва всяка законова врата за да уж изпълни критериите. Същото ще стане и с електро колите. Само гледайте!
отговор Сигнализирай
12
Krom
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Колко много думи за да се каже, че автомобилните корпорации ни лъжат както си искат под благия поглед на съответните правителства които удобно се разсейват.
отговор Сигнализирай
Новини