IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Audi реши: Без дизелови двигатели за малките коли


Обратно в новината

Коментари Коментари

15
Мнение
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До Факт 10 Нефта не е на привършване. Писаха че нефт ще има поне още 300г.Изискванията за по чисти ДВГ непрекъснато се увеличават. Евро 7 , а за в бъдеще може да се стигне до Евро 17.Този балон за ел. коли ще се спука.Причините няма да изреждам.ДВГ ще ни служи поне още сто години.Така че по полека с патоса.
отговор Сигнализирай
14
mdaa
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Всички говорите кой замърсява повече, този или онзи, ама при нови автомобили. При нас , не само че автопаркът е стар, ама повечето от тези коли са без катализатори, DPF, или просто са в неизправност. И тук вече рязко идва проблемът не кой колко CO2 изхвърля, а CO, който е силно токсичен. Както и още един куп ултра вредни газове. А всеки гледа въглеродния диоксид, който е безвреден.
отговор Сигнализирай
13
Щирлиц
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До Анонимен 6Прекалил си с някои течности.Дано не си сръбнал дизел,че ако се отровиш,няма кой да ръси бисери.
отговор Сигнализирай
12
Айде пак анти-дизела
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Пушели мушели- за да пуши дизел е техн. неизправен. Или е много стар, или има скъсан маркуч, или гори нафта и масло. Съвременният дизел припушва само при много обогатено гориво т.е. много газ и смяна на предавка. На бензина не се вижда пушек/ обикновено/, но газовете са не по-малко вредни. Абе, изобщо е кампания някаква и то срещу леките коли. За тирове, автобуси и особено кораби и самолети май повече се мълчи.....защото "вадят"...парички
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Важното в случая е че,все още няма алтернатива на ДВГ.Има разработки на електромобили,обаче това е още на ниво прототипи.Може би ще започне и серийно производство но това едва ли ще се случи в близките 15-20 години.Така че за сега ше си търкаляме с бензинките и дизелите!
отговор Сигнализирай
10
Факт
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 6
В последно време нивата на замърсяване от колите с ДВГ са пренебрежимо малки. Не е много ясно защо е този кръстоносен поход срещу тях. Може би нефтът е на привършване и затова насила ни преориентират към други двигатели. Например прословутите фини прахови частици (ФПЧ) за които обвиняват дизеловите коли, а реално когато в София замърсяването с тези ФПЧ е над нормите, делът на колите е между 0,1% и 9%. Колкото по-голямо е замърсяването, толкова по-малък е делът на колите.
отговор Сигнализирай
9
Факт
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
Проблемът при дизеловите коли е, че става безмислено скъпо да се изпълняват все по-строгите изисквания по отношение на замърсяването. Реалността е, че още при Евро 3 и Евро 4, дизеловите коли станаха по-малък замърсител от бензиновите коли като цяло, като има разлика кой с какво замърсява. Основното е въглеродният двуокис, при който въпреки голямият напредък, бензиновите коли замърсяват доста повече.
отговор Сигнализирай
8
+++
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 17
Всъщност дизеловитв коли замърсяват по-малко от бензиновите. Всеки може да се убеди в това като сравни изискванията към бензиновите коли с изискванията към дизеловите коли. Най-опасно е замърсяването с CO2, а при него бензиновите коли замърсяват с 20-30% повече в сравнение с дизеловите.
отговор Сигнализирай
7
До умниците
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Колко ще ви продават тогава газта и бензина монополистите????????
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 24
До ГерманецаВсички дизели в Европата с катализатори но продължават да си пушат и димят като парни локомотиви. Значи проблема не е в катализаторите, а от вида гориво което се ползва. Неслучайно в Европата поетапно ги Забраняват.
отговор Сигнализирай
Новини