IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Hyundai не си играе – нов кросоувър на водород!


Обратно в новината

Коментари Коментари

29
Крюгер
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
В Ловеч ще излезе еко-кола... Скоро с подкрепата на КТБ
отговор Сигнализирай
28
Я, па Я
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Бъдещето е на графена, той има капацитета да смени силикона, лития и кадмия в ИТ индустрията. Вече се тестват батерии с графен, до 2-3 години ще излязат на пазара. графена се прави от въглерод (въглища, захар, графит и т,н) не е необходима ценна суровина. Това е революция в тази насока.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Анонимен 27съгласен съм . малко съм излизал навънка и не мога да говоря много компетентно , но знам какво беше 90-те години и виждам какво е сега . има разлика и е към по-добро . лека полека се очовечаваме въпреки крадливите партийни дружинки дето грабят .
отговор Сигнализирай
26
Hafen die Wahrheit
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До 24,Змей донякъде си прав, но усъвършенстването на колите със слънчеви батерии, става много бързо. Въпросът е да им дигнат мощността и усъвършенстват батерията. Не е толкова в необозримото бъдеще.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До зззв Германия има опитни "водородо-станции" които са на принципа на електролизата с "зелен" ток. Освен това разработват и автобуси на водород, а перспективната им цел е да имат и влакове на водород. Естествено хидролизата е по-скъп начин за добив на водород спрямо този получаван от природен газ, но всяко нещо с времето си.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
До Анонимен 25Карам из Западна Европа, карам и у нас. Повярвай разликата е от земята до небето там има светоотразяваща маркировка и пътя нощем грее до хоризонта, тук нощем въобще не знаеш дали си на пътя, особено ако нощта е малко мъглива или вали. Само част от пътищата имат маркировка и тя е с обикновена боя, която като се позацапа малко въобще не се вижда.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До Webley revolverе друго си е 25 годишния баварец на "27 000" км. щото немската баба го била ползвала да ходи до магазина от време на време. Нали така, градски?
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До Анонимен 23значи скоро не си карал по пътищата. всички първокласни , че даже и доста от второкласните са си маркирани и оправени . карах един чисто нов нисан с подобен асистент, сигнализираше при напускане на лентата . никакъв проблем . напълно приложима технология и за у нас . ама скъп кеф да ти кажа :)))
отговор Сигнализирай
21
змей
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До Hafen die Wahrheit 16а докато чакаме да дойде онова бъдеще със слънчевите батерии нали трябва да караме колите :))) .... водородните са много добра алтернатива . е в хюндай има тестдрайв , отиди и покарай :)
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Ще поддържа автоматично автомобила в лентата за движение, ама не в България. Тук автомобила въобще няма да познае дали е на пътя или не... при лунния пейзаж по българските шосета...
отговор Сигнализирай
Новини