IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Автомобилна Германия обляна със студен душ


Обратно в новината

Коментари Коментари

10
ЕЛЕКТРО
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Като вкарат електрокарите как ще забранят атомната енергия при нарастналата нужда?
отговор Сигнализирай
9
Румен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
ха,ха,хаОчаквам внос на германци за летен сезон 2018!Работа колкото искаш,евтини жени и пиене,хем дизелите ще си карат! Кой и защо ги пише тия статии...не знам...Дизел с евро 6 няма нищо общо с дизел ...
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До Анонимен 6При свободна конкуренция( не ЧЕЗ само, а още няколко ЧЕЗа имаш). После прокарваш всичко през същия калъп, без секторите влияещи на националната сигурност.
отговор Сигнализирай
7
BG
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 19
Браво! Дизелите отдавна трябваше да бъдат забране ни. Тук също че бате *** като се качи на дизел пердаши с 200, при ограничение 60. После пита що се треснах
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 9
Браво така се прави ,а колко работни места ще се създадат към бензиновата индустрия така се създават работни веста и се върти икономиката и въздуха се пречиства Но понеже в Тиквостан е пълно със всякакви експерти и калинки нищо чудно и да ни кажат как немците се хвърлят от мостовете от отчаяние.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 35 Не харесвам 15
Глупави сте и глупави ще си останете германците имат пари и ще си купят коли и автобуси и без туй ги сменят на 5-6 год, а вие ще купите на немците трошките и немеца пак ще кара нови коли а вие ще карате каруци и ще дишате на немеца прахоляка облини били в студена пот а *** се облял в гореща пот и потника му е залепнал за косматия гръб и поднася на немците бира и спи под мостовете в Германия, *** на ЕС тръгнал да учи немеца какво да прави.
отговор Сигнализирай
4
Fate
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
На върха са собствениците на петролните компании . Тия са техни служители жалки мижатурки
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
не е толкова зле1. не е задължително, местните администрации може и да не въведат ограничения2. засегнати са коли, които не отговарят на евро6 стандарта, като местните администрации имат право да направят изключения за евро5 ... в първия случай са коли до 3 години, във втория попадат и 10 годишни.3. това се знае поне от 1 година, хората са си направили сметка. също така ще има и гратисен период, особено за бизнеса и служебните коли4. изобщо не е ясно какви ще са забраните, изцяло или частни
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
От друга страна погледнато може и на печалба да излезе цялата работа. Това за "загубата на работни места където се произвеждали дизели" няма да го коментирам. Нали "великия" анализатор, писал статията не си въобразява че като махнат дизелите, колите в Герм. ще останат на 50% ?! Просто ще произвеждат само бензини и то още повече да запълнят дупката. А и забраната ще е първо за най-старите коли.За държавите в които няма такива забрани - ще се напълнят с добри дизели на ниски пари.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 2
След 30 години, когато глобалистите приключат с Германия. Немците да се сетят за България 2018г.
отговор Сигнализирай
Новини