IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Идват ли старите германски дизели у нас?


Обратно в новината

Коментари Коментари

114
дизело-горящ
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
И мен ме оплакаха жив през 2007г, като си купих дизел ХДИ(френски) на 4г тогава. Сега 2018та върви както и тогава и пали като бензинова. Вече сме я карали ок.180000км, в т.число дъщеря ми. Никога не съм наливал корабна/тракторна/друг вид ефтина нафта. Всяка година е веднъж в сервиз/ оглед и решение кое е за смяна. Правиха и 2 смени ангренажен комплект. За мен е по-евтина профилактиката на една кола, а не ремонт като спре..но хора с разни доходи и съответни идеи...
отговор Сигнализирай
113
Вангу
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
В България да се забрани писането под статии всякакви.Който му се иска да пише само във фейса.Простотията и тъпотията на троловете граници няма тука...
отговор Сигнализирай
112
от филма за Пурко
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
- Идаааааааааат!
отговор Сигнализирай
111
гоуфзавинагиуа
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
дам времето си минава голф 3 вече вече не важи затова всеки купува 1.9 тди традицията трябва да се спазва както да има рекаро салон и радио веселина надесно и климатронику нагоре и те тва е
отговор Сигнализирай
110
истинната
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 21
В България трябва да се приемат закони, като в белите страни. Над 100000 км. да не се внасят стари коли. Данаците да се променят. Новите без данъци. Над 15 г.да е 2000лв. Над 20 г.да се бракуват. Това е истината.
отговор Сигнализирай
109
Анани
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
БЛАЖЕННИ СА ВЯРВАЩИТЕ, ЧЕ ЩЕ СИ КУПИМ НОВИ ДИЗЕЛОВИ КОЛИ ЗА БЕЗ ПАРИ! ГЕРМАНЦИТЕ НЕ СА ПО- ПРОСТИ ОТ НАС И ОТ ПРОСТИТЕ ИЗЯВЛЕНИЯ НА ДУНЕВ. ДУНАВА ТЕЧЕ , А ТОВА Е ПОДГОТОВКА ЗА УВЕЛИЧЕНИЕТО НА ДАНЪЦИТЕ НА ПО-СТАРИТЕ ДИЗЕЛОВИ КОЛИ. ДОКОГА ЩЕ СПИШ БЪЛГАРИНО!
отговор Сигнализирай
108
Някой
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Мое виждане е, че употребата на коли и електроуреди дори и дрехи, трябва да се насърчава. Производството на нови не е екологично чисто, като започнеш от копаенето на руда за метал, производство на пластмаса и т.н. всичко това оставя огромен въглероден участък.
отговор Сигнализирай
107
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Преди ми падаха Италинки и тук таме имаше добра. Миналата година ми докараха Голф 1,9 tdi. Честно, на 278 000 и много запазена. Нищо общо с италианските. Минала е на ТЮФ, на ход е дошла. Смених само дисковете защото при спиране тресеше. Италиянците да мурдари, малко поддържат нормално. Дори не сменят маслото, само доливат. Уредбата в колата не беше свалена, тук гледах, че струва 600 лева. Карам си я и много я пазя!!!
отговор Сигнализирай
106
Така е
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Ясно. Подготвят ни за повишаване на данъците за дизелите.
отговор Сигнализирай
105
Истината
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Истината е, че старата немска бензинова или дизелова кола в България, замърсява по-малко в сравнение с относително новата петгодишна кола в Германия. Какво от това, че колата на Вуте, замърсявала много, когато той изминава с нея 2000 км на година и то главно извън големите населени места? В същото време немеца кара главно в големите градове и прави по 50-100-200 хиляди км на година. Затова в германия има замърсяване с азотен двуокис, а в България няма и замърсяването с NO2 е 3-4 пъти под нормите
отговор Сигнализирай
Новини