IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Toyota казва "сбогом" на дизеловите коли в Европа


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 37 Не харесвам 6
Американците го направиха тоя мръсен номер ,за да съботират европейската автомобилна индустрия
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 12
Никой не може да ме накара да изоставя печката си
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 5
Моето такси което карам е една Тойота Приус хибрид. Колата не моя, аз съм назначен. Не знам какво им харесват на тези коли. Истински дървена, тромава и без никаква динамика и удоволствие от шофиране. Средния разход никога не пада под 6,7 на 100. А пък му дават да гори няколко литра.
отговор Сигнализирай
8
Факт
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 3
До АнонименВ съвременното дизелово гориво сяра НЯМА!!Ако в българското има,това не е стандарт.Проблемът е в азотните окиси,които обаче могат да се неутрализират.
отговор Сигнализирай
7
..
преди 6 години
Харесвам 30 Не харесвам 10
Освен всичко казано до тук... дизела има и финни прахови частици. Това, че не ги виждате не значи че ги няма.Съвсем друга тема е канцерогенност и т.н.У нас... бай *** всичко си знае и приема дизела за супер тънкана и като махне филтрите излита на кръстовището. Как да му обясниш, че това го дишат децата му...Най-лошото е, че всички дизели, които ще бъдат изхвърлени от западняците ще дойдат при нас :( тежко ни.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 35 Не харесвам 3
А като спрат дизеловите и всички минат на бензинови коли, какво ще правят с наднормените нива на въглероден двуокис? Тогава ще забранят бензиновите коли ли?
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 7
Принципно около 40% от замърсяванията в Европа са заради колите, но останалите 60% са от други източници. Какво като спрем дизеловите коли и замърсяването с азотен диоксид падне от 2 пъти над нормите, на 1,8 пъти над нормите? Бензиновите коли също замърсяват с азотен диоксид. Дизеловите коли по Евро 6 замърсяват 1,4 пъти повече от бензиновите с NO2, т.е. като минат от дизел на бензин, замърсяването няма да намалее много.
отговор Сигнализирай
4
Мда
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 6
Грешните решения в Европа вървят едно след друго!Като се почне с "бежанците" и се свърши с дизелите!Ами какво пречи в градовете да се пускат само хибридни дизели?Дизеловия хибрид ще харчи много по-малко гориво извън града,а в него ще се кара само на ток!Обаче явно това просто нещо не може да се проумее-всички малко по-мощни генератори за ток са дизели!Ами не е случайно!Опитват се да ни убедят,че бензинов двигател с 30-40% по-висок разход е по-екологичен!Като колите в САЩ-15/100 разход,ама еко...
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 8
Дизелите замърсяват и със сяра, която в атмосферата се свързва с кислорода и се превръща в серен диоксид. Азотен диоксид плюс серен диоксид = киселинен дъжд. Реално нивата не са толкова високи, че да го усещаме директно, но в дългосрочен аспект киселинноста на почвата се покачва.Според мен всички дизели трябва да се карат с катализаторите с. В България много хора обаче ги махат щото са скъпи... А най-голямото замърсяване е от големи дизелови машини като автобуси, камиони и тн.
отговор Сигнализирай
2
Реалист
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 14
Реално бензинвоите коли замърсяват повече с CO2, a дизеловите повече с NO2, но нивата на замърсяване са много ниски и не си заслужава да се забраняват. Проблемът е да се намери компромис между изискванията и цената за изпълнение на тези изисквания. VW и другите затова манипулираха софтуера - изискванията станаха прекалено високи. Все пак според мен е по-добре с дизелови двигатели, а не с бензинови, а най-добре е и с двата вида без забрани. В България няма наднормено замърсяване заради колите.
отговор Сигнализирай
Новини