IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Скоро: Градска тол такса – цапаш повече, плащаш повече


Обратно в новината

Коментари Коментари

86
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Докато всички ***-австралопитеци, вкл. и номер 87, не разберат, че от много години колата е необходимост, а не лукс, няма да се оправим с колите.
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 19
Съдейки по коментарите - с едно, две изключения, тук е пълно с *** без капка акъл и разум. Ама сефте. Дерзайте, драги австралопитеци, за който колата е изконна ценност, даваща статус. Децата ви ги бият в детските градини, вие пазарувате в магазини за втора употреба и търкате билети, но карате коли. Жалка история.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Поредният от 80-те процента, който не е разбрал нищо от Край до край. Процентник, никой не иска да паркира на тротоара или в тревата. Това е твоя Крайна измислица.
отговор Сигнализирай
83
До 80
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Източникът на данните е сайтът на Столичната община - има един доклад. В доклада няма средна възраст, но има проценти по възраст на колите за петгодишни периоди. Има интересни неща за замърсяванията, но ако човек се замисли, очевидно е че колите са малък замърсител в София и то според доклад, който трябва да докаже, че колите са голям замърсител.
отговор Сигнализирай
82
Край
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 11
От постовете на Реалиста разбирам че липсата на разум в българите е реалност.Да асфалтирали зелените площи и тротоарите за да се паркира по-лесно - така било на в белия свят. Бъдещето на личната мобилност не е в 10г. дизелови А8 нито Кю 7. В градовете с мащаба и градоустройството на София на ПЪРВО място ще е градския транспорт, малки екологични градски колички, ел. мотопеди и колелета и ПЕША.И оправданието паркирам на тротоара щото няма къде можеш да си го навреш на сянка.
отговор Сигнализирай
81
???
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
В Германия и Великобритания има наднормени нива на азотен диоксид, както и в някои градове в останалата част на Западна Европа. Не става ясно защо техният проблем, трябва да става общ за ЕС?! Примерно в нито един град в България няма измерени наднормени нива на замърсяване с азотен диоксид и то по всяко време на деня откакто се правят измервания.
отговор Сигнализирай
80
До 79
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 10
Лятото ба 2017 направиха замервания с мобилна станция на бул. Цар Освободител, в София, в ден без трафик и в такъв с трафик.И познай какви бяха разликите. И ако не се сещаш сам - лятото няма отопление. Потърси - има материали онлайн. И няма как автопарк със редна възраст 20 години да не замъсрсява - поради няколко основни причини - преди 20 години нямаше високи еко норми, за 20 годи автомомилът е за бракуване, ГТП в България е проформа и никой не следи какво излиза през ауспуха
отговор Сигнализирай
79
До 78
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
Ами сподели източника на данните.И да, всичко е относително, но за мен кола на 12 години далеч не е нова, съжалявам.
отговор Сигнализирай
78
До 78
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Бъркаш. В София колите са относително нови - средна възраст 11,5 години, а колите на над 20 години са 6,5% и се карат малко.
отговор Сигнализирай
77
До 76
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Моята "баракуда" я купих нова и сега е на 12 хиляди километра. Няма да питам твоята каква е, но ми е интересни ти на базата на какви измервания твърдиш, че не съм прав и че колите замърсявали наднормено, с какво не казваш.
отговор Сигнализирай
Новини