IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизелгейт: Как Германия "изнася" скандала у нас?


Обратно в новината

Коментари Коментари

123
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Дизеловите автомобили се ограничават само в определени големи градове, но можеш да си ги караш в по-малките населени места в Германия. За целта всяка кола има лепенка на стъклото, с нея влиза или не в съответният град. Какъв е проблемът в България да се карат старите коли по селата и малките градчета, без да имат достъп го голям град. Така и бедните ще са по-добре вече. Но някой трябва да се по интересува как е по света. В Германия дори за някой градове е само за централната част.
отговор Сигнализирай
122
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Никой не ни кара на сила ние ги искаме.
отговор Сигнализирай
121
до Авторката
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
пише "Фокус" а ти само копира и постави Текста тука както всеки ден и отдолу си написа името , на тва му викаме Медии в България
отговор Сигнализирай
120
Цецо
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Тия "еко" организации ми втръснаха вече!!! Вместо да намират кусури, което всеки може, да предлагат решения!!! Ама нали им плащат, защо да се напъват излишно!!!
отговор Сигнализирай
119
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Какво обвиняваме Германия. Тя не ни кара насила да и купуваме дизелите. Тия които не могат да произвеждат двигатели и въобще автомобили - купуват. Да се впрегнат "феодалните мислители" от БАН(както ги нарече Дянков) и да изобретят уникален електромобил и няма какво да хулиме Германия.
отговор Сигнализирай
118
Абсурдистан forever
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Манипулативна статия!Едва ли не германски автокъщи имат филиали и нас и продават директно на бг.бедняците стари трошки от моргите.Българските автоджамбази ги ВНАСЯТ щото само това може да си позволи да купи най-бедното население в Европа.Както винаги обвиняваме винаги другите за мръсния въздух,старите трошки и всичко останало типично по бургарски...
отговор Сигнализирай
117
Оня
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Целта е стимулиране на потреблението в полза на големите фирми .И лизинг до безкрай Толкова е просто.
отговор Сигнализирай
116
Трак
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Който си мисли , че дизелите цапат света , нека погледне какво правят корабите и самолетите.
отговор Сигнализирай
115
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 33 Не харесвам 3
Изборът на масовия българин е простичък - или си купува стара кола на 10-15 години или продължава да си кара още по-старата кола на 20-30 години. Всички, които си въобразяват, че като се забрани вноса на стари коли в България, някой ще започне да купува по-нови, да ходи да се прегледа. Ако искаме по-нови коли в България, ще трябва да облекчим вноса на стари коли.
отговор Сигнализирай
114
Ко каза ко
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Германия постепенно се отказва от употребата на дизеловото гориво.После бензина и метана и минават на електромобили на ,екологично чисти литиево йони батерий които пък при късо съединение се самозпалват а лития гори във вода.Но кво от това .
отговор Сигнализирай
Новини