IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Три цвята ековинетки в България – лепим, газове горим и смърдим!


Обратно в новината

Коментари Коментари

164
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Колите не са проблем за България и незнайно защо все копират опита на държави, в които колите са станали отдавна проблем. Няма наднормено замърсяване в България, вкл. и в София заради трафика и това замърсяване все повече ще намалява. Защо тогава ще се слагат стикери остава неясно. Няма и толкова много коли, както е в другите държави в ЕС, а и колите в България се движат в пъти по-малко от колите в другите държави в ЕС. Защо тогава има проблем с трафика и с паркирането нека всеки сам се досети.
отговор Сигнализирай
163
Теслата
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
Цветните стикери е първата стъпка към следващите тесли, подготени ни от ГЕРБ. После ще има забрани и санкции. Санкциите са ясни - ГЕРБ всячески се опитва да ни ограби. Забраните са по-интересни. Който е некадърен и не може да се справи с организацията на трафика, започва да вдига вой до небесата, колко много били колите и въвежда като за начало платени зони за паркиране, а после продължава със забрани за движение на някои автомобили в определени зони. Това ни очаква, ако ГЕРБ продължи да управля
отговор Сигнализирай
162
Факт
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Няма данни колко са частните коли в София, а точно тази бройка се публикува за останалите градове в Европа. Най-често срещаната грешка за София е, че се сравняват всички регистрирани автомобили с частните автомобили в друг град в Европа и се прави особено "умния" извод, че колите в София са много. Другото, което веднага се вижда е как по света решават проблема с паркирането и какво (не)правят в София. По света не залагат на глоби и санкции, а в София точно това правят, въпреки че колите са малко
отговор Сигнализирай
161
Факт
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
В София, както и навсякъде в България колите са малко, доста по-малко от същите коли в другите държави от ЕС. Нормалното е колите да се увеличават и поне да доближат като брой средното ниво за ЕС. За София са необхдоими две неща - нормално паркиране и нормална организация на движението. Достатъчно е да се види как е направено това във Виена напр. Дивотията на тези, които си мислят, че в съвременния свят колата не е необходима е безкрайна. Хубавото е, че повечето българи не са издивяли толкова.
отговор Сигнализирай
160
me
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
и какво по книга или на прегледа ще се определят категориите като казват ,че не работел катализатора като студент с добри познания по химия мога за преглед колата ми не CO2 и SO3 а само кислород и вода да произвежда :Д смешна и некомпетентна история
отговор Сигнализирай
159
Край
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 13
Референдум за броя на колите в София. Може да се окаже че племето българско иска всеки софиянец да е с кола -нищо че ще се издушим и че практически няма да се движим. Дивотията на българина е безкрайна.Предлагам и референдум за това да има ли тротоари. В момента излишно се правят като после ще се паркира по тях. Можем да станем първия народ без тротоари -всичко дюс асфалт. Еволюцията си знае работата и след години можем да се раждаме с колела вместо крака. Е ауспух вече ни се е оформил.
отговор Сигнализирай
158
Зеленото човече
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Нямам никаква свинетка, куки правя ги на плетка!А патрулките редовно ги побутвам, чупя вилки и лудея и ми викат Паца змея.
отговор Сигнализирай
157
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 25
Някой от коментиращите може ли да ми обсяни поради каква причина е необходимо някой да им осигури възможност за достъпна употреба на автомобил - разбирайте ниски данъци, никакви задължителни еко-норми, ниски цени на горивата? Защо? Какви са аргументите?С две думи.Защото сте свикнали да чакате наготово ли? Май причината е исторически обоснована - 50-60 години комунизъм....
отговор Сигнализирай
156
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Ековинетки, за какво са ни?Електрически автомобил в София замърсява почти колкото дизеловият автомобил с ФПЧ - около 92-96% от замърсяването при дизеловите.
отговор Сигнализирай
155
Реалист
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 2
По света почти винаги колкото е по-голям градът, толкова по-голям е проблемът с трафика и замърсяването от трафика. В България би трябвало най-голям проблем да има в София, като най-голям град, но всеки и сам може да се убеди, че в София замърсяване от трафика няма, а фините прахови частици са заради печките в студените дни на зимата. Защо тогава пак ни говорят за замърсяване от трафика и пак измислят някакви безмислени стикери?
отговор Сигнализирай