IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Tesla спира производството на Model 3. Временно!


Обратно в новината

Коментари Коментари

12
Сандо
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
ооо, на батерии взимам само дистанционно за телевизор в ръка!
отговор Сигнализирай
11
Трол
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Още преди 6 месеца казах че Тесла ще фалира, това е началото на края на Тесла..
отговор Сигнализирай
10
ззз
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Леле, хора! Купувайте бързо теслИ докато още ги има.... тези брилянтни играчки (последните две думи казвам без ирония!)Ако Мъск се провали, което е налълно логично и реално, то близките 100г. друг няма да се пробва.Жалко, че нямам ИЗЛИШНИ 100-тина бона да си взема и аз една!А иначе, за справка - първата кола минала 100км бариера е електрическа - виждал съм я в музея за ретро автомобили в гр.Компиен - Франция.Но с тези днешни батерии МАСОВО бъдеще за мотокарите - няма!Тъжно но ФАКТ!
отговор Сигнализирай
9
Common Sense
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Въпросът е и в друго. Освен че всички коли трябва да се правят електрички /това иска нови поточни линии/, трябва да се строят зарядни станции, нови ел. мощности, ел. мрежи и т.н. Идеалният вариант е да има евтино биогориво или пък синтетично от хим. реакция на водород и въглерод, направено в лаб. условия. Съотв. ще е въглеродно неутрално по отношение на парникови емисии. Освен това няма да се харчат допълнително пари за инфраструктура.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Вече на пазара има електрически машини с кондензаторни батерии. Въпрос на време е да се ползват и в автомобилите. При конднзаторите няма химическа реакция при зареждане и разреждане. Времето за зареждане е малко, а при разреждането може да ползва максимален ток до пълно разреждане. За сега проблем е по-големият саморазряд, но да се надяваме,че ще ги усъвършенстват.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
В началото на 20 век ДВГ се явява като по-добра алтернатива на електрическите задвижвания.Както се вижда, повече от 100 години нещата не са се променили чак толкова много по отношение на електричеките. Единствено оловните и никел-кадмиеви акумулатори са заменени от литиево-йонни. Последните обаче от 20 години насам не са мръднали технологично.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Всяко ново производство има проблеми. Докато се усъвършенства една поточно линия се изисква време нерви и пари. Когато са започнали да произвеждат парните локомотиви да не би да си мислят че всичко е било бързо и лесно? Същото е било и при двигателите с вътрешно горене.
отговор Сигнализирай
5
Common Sense
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Литър бензин съдържа в пъти повече енергия, отколкото съхранява в 1 кг литиево-йонната батертия. "Възходът" на електрическите коли се дължи на субсидии и данъчни облекчения. Бъдещето е на нов вид синтетично гориво, което да не замърсява околната среда. Електричките са трошки. Както беше казано по-рано, те съществуват отдавна, но са по-ненадеждни от колите с ДВГ.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Електромобилите се появяват преди двигателите с вътрешно горене. Първите прототипи на електрически коли са били създадени още през 1835 г
отговор Сигнализирай
3
..
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Ей, голям трън в очите им е тази Тесла.И как няма да им е... нали няма да има кой да им пазарува нефта....
отговор Сигнализирай
Новини