IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Краят на дизела наближава? Българинът все още го харесва!


Обратно в новината

Коментари Коментари

25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 23
До Анонимен 19Половината държава е с Lenovo и нещо подобно. В скандинавия, дори не знаят, че има и телефони леново. А последен модел лаптоп - ми HP имат за по 600 лева. Все още трябва да видя, в софийска библиотека, да ми икзарат макбуците и XPSте, дето струват по 4000 лева. И таблетите за деца, са разни за по 100 лева, не iPad Pro за 2 бона. Сега, ако 1500 лева, спестени от тези неща, щяа д ами опраявят живот,щеше да е добре, ама не точно ...
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 12
защо у БГ-то дизелът е любим? Защото масово се ползва крадено гориво, нафта! Няма да се лъжем я!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
До Анонимен 8Аз бих си взел, дори и зареждането да отнема повече, стига да става на сегашните цени. В смисъл, ако излиза по 15 лева, да мина 1000 километра, ще се примиря с това, да си зареждам колата през ноща,л па аз така и така, повече от 500 км за един ден никога не съм миналва, с изключение на летене със самолет, но това не се брои.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 10
Не само българинът, а и поне половината от другата Европа го харесва. Проблем?
отговор Сигнализирай
21
МНЕНИЕ
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 11
По времето на СОЦА и Бай Тошо нямаше Дизел Леки Автомобили . След това се чудех - абе соца казваше че дизелите са гадни , а Демокрацията казваше че са перфектни и са Бъдещето на Европа . Сега какво става ???Съвет - България се напълни с трошки дизел , всяка къша стана борса . Не се лъжете да ги плащате повече от 1000 лева - дори Мерцедес , Ауди и Тойота .Няма значение коя година са - те са *пътници*.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 58 Не харесвам 0
Края на дизела изобщо не наближава.Просто се преразпределя по браншове.Защото един вид транспорт използва само дизелови горива.Друг използва само керосин.Ама всичките излизат само от едно място.За да има мазут за корабите, керосин за самолетите, газьол за камионите и малки кораби някой трябва да консумира бензина .Иначе трябва да се изхвърля.За това леките автомобили ще се карат на бензин и газ евентуално.Всички горива са процентно съдържание в петрола.И това трябва да се разпредели.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Просот следете цените и всичко е кристално ясно.Ако излиза по-евтино на безнин в дадена година, то бензина е водещ. Ако е дизел, то дизелът взима предимство.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 18
Бедни и скромни, а с последен модел мобилни телефони, лаптопи, таблети за децата и интернет - как става този номер? А за колите - като вървя пеша винаги знам коя е дизел по противния монотонен звук и гадния мирис, който оставя, всички и най-новите миришат неприятно спрямо бензиновите.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Загледал съм един японски хибрид, дето харчел 3л бензин/100 км градско.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
До 14Ти сега хвалиш ли се или да. Какви проблеми да имаш с нова кола на 2 километра?! То оставаше и да имаш, а и да имаш щеше да разправяш колко бързо и безплатно са ти го оправили в гсранция :))) Ние скромните българи в България масово караме стари дизели, без гаранция...и само който е карал такъв може да каже каква е мъка като се стигне до сервиз.
отговор Сигнализирай
Новини