IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пърпоретка за пари! Източногерманските Трабант, Вартбург... хит!


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Карах трабант няколко пъти през живота си. Някой да даде за тази кола толкова пари е просто извратено...
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 9
Вартбургът може всякакви недостатъци да имаше, но беше несравнимо по-добре от Лада/Жигула или Москвич. Изключително здраво тенеке, проста кола, няма ръждясване. Жигулата, ако че по лиценз на Фиат, направията и беше отвратителна, същото се отнася и за Сговнича. Центровката беше наистина едно от неприятните неща, но иначе....Проблемът стана след обединението на Германия, когато частите станаха хем дефицитни, хем скъпи като за Мерцедес.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
До Анонимен 19 Грешиш карам го ежедневно , както за лов, така и като земеделска кола. Над 160 000 км. съм изминал почти без ремонти. Центровка на чукчетата си я правя аз с индикаторен часовник 1-2 пъти в годината т. на около 1500 - 2500 км. както и другите ремонтни дейности.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 9
До АнонименКарам 36 години " Вартбург" 353 произведен 1982 год.--------------- И ти си от тия, дето го карат два пъти в годината с 50 км/ч... Вартбурга си беше морално остаряла кола, някакво допотопно динозавърче, пуши, кашля...от ауспуха му капе масло. Разправяйте ги тия глупости на несведущите, които не знаят какво е да правиш центровка на кола с три чукчета. Иначе за тогавашната мизерия беше ок.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Е, хайде сега... И у нас имахме Вартбург де лукс 353, но си беше капризна кола.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 4
Карам 36 години " Вартбург" 353 произведен 1982 год. Проста за подръжка кола, незвисимо окачване на четерите колела, перфектна возия и огромен багажник. Сам си го подържам. Въпреки годините си оригинална боя , няма ръждица и не ме е оставял на пътя.
отговор Сигнализирай
15
Изгърбич Задвратян
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
имайки предвид, че всъщност говориме за разработки от втората световна на DKV, както би казал алтънчо, гьотере даянджии са тиа трабане.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 37 Не харесвам 4
Евтини коли - евтина подръжка, наливаш 5 кила бензин и си цар. Сега наливаш 50 кила гориво и ако ти се прецака елекjрониката става сложно, миналото се живеешше просто. Парите не са всичко, когато хората нямат вътрешен мир Да ви таковам на напредъка храните няма да ви описвам какво продават в магазина секакви фекалии. Технологии напредък, а качството на живот все по-лошо всичко е една голяма лъжа нодеща към глобално затопляне и унишожение на планетата и човечеството в името на парите.
отговор Сигнализирай
13
Абе,
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Не е далеч времето,когато ще има носталгия не само по соц.автомобилите....
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Спомням, че имахме Wartburg: постоянно имаше нужда от центровки на чукчета/наковани, а доливането на масло на бензиностанциите бе голяма атракция. Сега карам Mitsubishi Outlander и за 8г. и 90 000 навъртяни км. не съм имал проблем, но тогава технологиите са били други.А носталгията и спомените ме карат да си харесвам още колите тип Made in DDR
отговор Сигнализирай
Новини