IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Спокойни и уверени, но зад волана на електрическа кола


Обратно в новината

Коментари Коментари

14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 16
Само за информация:Батериите на Тесла тежат около 550кг. двигателите и електрониката за тях са около 65. общо над 600 кг! И то през цялото време.Един 2.0 бензинов ДВГ тежи около 70кг плюс да кажем 60л резервоар, общо 130кг! Само когато е пълна колата до горе.2л дизел е към 130кг плюс горивото.Разбира се има още и стартер и охлаждене, но пак сме галеч от 600кг.Сами виждате за каква неефективност става дума.
отговор Сигнализирай
13
Хха
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
И някое петролно лоби пусна как имали по замърсяващ отпечатък ако ги произвеждат и ползват с ток от ТЕЦ на въглища и *** веднага налапа стръвта иподозира измама :) предвид, че батерията се рециклира без проблем, произвеждат се и се зареждат почти само с ток от възобновяеми източници а и тесла държат по 1 000 000км сметката е тотално различна :)
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
Джендърите не обичат параходи,те искат чистота и тишина в купето на шикозния електрокар докато се мляскат с колегата от съседния офис.
отговор Сигнализирай
11
до 10 До 9
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Колегата "Както се знае..." си е направил каламбур от 1то изречение, *** ти като не четеш, а първосигнално реагираш.Ел колите са супер за в града - малки растояния, ниски скорости, не разчиташ изцяло на колата - ако стане сакатлък - качваш се на автобуса, а колата блокирана за няколко часа да се зарежда.За дълги и отговорни пътувания, ДВГ е без конкуренция. И ще остане още дълго така.Фактически ел. колите освен, че са станали по-масови, не са претърпяли голямо развитие последните 120 год.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Всички си мечтаят за електрокара Тесларов,да дадат по една торба с пари за снобска ламарина.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
Бас хващам, че всички електро хейтъри пишещи тук, карат пушещи дизеляци не по-млади от 10 години. Обаче ми говорят колко са вредни електромобилите. Гроздето е кисело приятели... имаше една приказка за лисицата...
отговор Сигнализирай
8
Както се знае ...
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 8
Както се знаае колите с ДВГ имат редица предимства в сравнение с ел.колите. Производството, експлоатацията и изваждането от употреба на ел.колите вредят повече на околната среда в сравнение с колите с ДВГ. Мощността на ел. колите е доста по-малка, зареждат се прекалено дългов време и т.н.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
при 1500-2500 оборота почти всяка кола модел след 90-та година е безшумна.Прав е колегата под мен.Човешката тъпотия вярно е безкрайна
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Първо се засилих да пиша нещо... после махнах с ръка и се отказах.По такъв ***...манипулативен начин на поднясяне на "информацията", просто няма смисъл!
отговор Сигнализирай
5
смех и рев
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Гадната малка седалка и неудобния волан уморяват шофьора.А също така и натискането на съединителя и местенето на скоростният лост.Умора също предизвиква и лошият въздух беден на кислород,топъл с доста прах.А също така и нуждата да поглеждаш километражът-хедс ъп дисплей върши чудеса.Да,електрическите возила са хубави ама още малко и срещу заплащане разни учени ще кажат че възкресява мъртъвци,карат слепите да прогледнат и сакатите да прогонят.Вече стана ясно,че лекуват рак и болна психика.
отговор Сигнализирай
Новини