IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

АвтоВАЗ спира Лада! Но само "Приора"


Обратно в новината

Коментари Коментари

39
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Трудно,много трудно руснаците ще пройзведат читава лека кола!Виж за трактор,това е друга бира(водка).
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 8
До 1500sДо Анонимен - баща ми караше 1500s, всеки ден от 1979 г. на 500 000 км й направи основен ремонт на двигателя. мина още 500 000 км. скоростите до последно бяха чук.Абе чук ли, тесла ли не знам как са й били скоростите, но когато учех в ТУ-Габрово доцент Георги Иванов, който преподаваше по Конструиране на металорежещи машини и автоматични системи вихаги даваше пример как не се изработва скоростна кутия с кутията на Лада.Аз на теб ли да вярвам или на доцента?
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 11
До 1500sАхахахаха ще падна от СМЯХ!И с какво й направи 500 000 км 80-те години, че то по бензиностанциите нямаше бензин?Ахахаха имаше купони и чичо ми купуваше купони от колеги та да събере бензин да ни води на море с братовчед ми, пък баща ти я карал ден и нощ хахахаха!Няма такъв СМЯХ!Да оставим на страна, че на 100 000км Ладата е взела-дала отвсякъде.Тая лъжа направо разбива!По-плиткоумна измишльотина не бях чел скоро.Хахахаха
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Руснаците се канеха да наводнят пазара с Лади .Ето, че пуснаха новия модел - Веста и от миналото лято до сега съм виждал 4.Започвам да се притеснявам да не вземат наистина да изместят европейските фирми от пазара.
отговор Сигнализирай
35
1500s
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 16
До Анонимен - баща ми караше 1500s, всеки ден от 1979 г. на 500 000 км й направи основен ремонт на двигателя. мина още 500 000 км. скоростите до последно бяха чук. само консумативи се сменяха и не я спирахме. като взех книжка ми я даде за първа кола. продаде я преди няколко години и може още да се вижи някъде...
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
За два часа и половина само 33 поста! Какво ви става, драскачета? Пишете, сега ви е жътвата! Чакам да прочета за пияниците, алкохолиците демек, бояришника, кюмюра, огняря, нещо за Жужи, за предимствата на "Мерседес"! Или и на вас ви писна?
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
До Анонимен 29хайде да видим колко голф еденички дето са и набори са в нейното състояниеГолф единичките не са стояли 25 години в гаража а са навъртяли няколко стотици хиляди километри през това време.Петицата ти ако мине 100 000 без основен ремонт още от нова то пък на!
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
До Анонимен - може да не се хареса на мнозина, но американците не падат по- долу от германците. коли от 40-те и 50-те с вечни двигатели и доста екстри за времето си - разбирай климатици, ел стъкла, серво и т.н. смея да кажа, че тогавашните щатски и немски коли са доста по- надеждни от сегашните пластмаси.. да не говроим за двигатели и скорости, отстъпват само като ниво на безопасност, но тогава друго е било приоритет.
отговор Сигнализирай
31
до31
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
и един голф 2 /85 та какво по различно има от една лада седмица, освен че ходиш на зъболекар за пломби от возията.
отговор Сигнализирай
30
До Гого
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Гого,колата е правена за 60те и70те години-Явно си по малък и не помниш.За нас тя беше връх,в сравнение с ЗАЗ,Москвич,Трабант и Вартбург.Но доста дълго я чакахме след вноската 1500лева в мототехника.Моят номер така и не излезе за 9 години/от81 до края/През 80те беше вече морално остарял развален руски Фиат 124 но по добро нещо нямаше.Западните автомобили бяха забранени и много редки.
отговор Сигнализирай
Новини