IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Невидимата опасност аквапланинг - как да се справим?


Обратно в новината

Коментари Коментари

41
левчо кьорчов
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
"Невидима опасност" щом не е море или океан значи е невидима.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 43 Не харесвам 6
А най-добре е шибaнaтa държава да прави пътищата така че да не се събира вода. Както правят в белите държави.
отговор Сигнализирай
39
стефчо
преди 6 години
Харесвам 41 Не харесвам 0
Ако си с GLS 6,0 4matik и т.н. ,си джедай и силата е с тебе! Колкото повече буквени съкращения на колата и сумата е по-голяма,следователно физичните закони не са тебе а само за бедните......да ама май не!
отговор Сигнализирай
38
Жо
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
До до жо и другитеИМАМ ПРЕДВИД случаите, когато едното колело попадне в локва или на лед.А, когато и двете колела попаднат в локва, те не попадот едновременно- винаги има поне малка разлика. Затова пак се държи здраво волана за да не "дръпне".Но ти си го дръж както искаш, това си е твое плраво.
отговор Сигнализирай
37
Киро шарнира
преди 6 години
Харесвам 55 Не харесвам 1
Ако си карате таралясниците с 100-110км/ч и сте с нови гуми и си отваряте дзъркелите няма да попаднете в аквапланинг!Като карате с 200км/ч с гуми гладки като мозъчните ви гънки,и ДОТ от станишево време,говорите по телефона,правите си селфи ,ровъчката радиото или си чоплите носа ей така ще летите из канавките!
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
Аз пък искам да ти кажа, че досега не съм се въртял. Попадал съм около 10-тина пъти във вода или на лед. Това със скорости до 150 км/ч. Нагоре както вече писах трудно ще те измъкне, каквото и да било И както вече писах, системите разбират далеч преди водача какво е състоянието между гумите и пътя, стига да не е блато и да го виждаш от 50 м
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
до 36 ФСБ, винаги -да, но докато дойде това винаги и УСЕТИ системата...ти вече си се завъртял. Това искам да ти кажа вече 1 час, но не увира мозъкът ти.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
ФСБ,системите са активни винаги. Електрониката сработва за части от секундата, дори преди да си разбрал че си в аквапланинг. Аз го усещам по ограничаването на момента, колкото и да подавам газ все тая
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 15
Мда. Ето моя опит - малка количка(210кс/предно/1064кг празна на кантар/, с гуми 245/40/18), често изпадам в аквапланинг(широки гуми). При 100-110км/ч почти не се усеща, проблеми няма.Според зависи колко е дълбока водата и колко ти е висока скоростта - може и да минеш с равномерно подаване на газ, може и да не минеш. Ако говорим за 140+, единствения вариант, който работи за мен е да върнеш на 5-та или на 4-та, и газ до ламарината. Гумите чат-пат прорязват водата и имаш някакво сцепление.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
до 34 ФСБ Козичке на мост, сега пак дойде ли на моята? Мерцедеса и БМВ-то се водят автомобили със ЗАДНО предаване. Аудито се води с Предно! Що така като твърдиш, че при аквапланинг авомобилите с предно предаване са по-податливи на завъртане в аквапланинг, отколкото автомобилите със задно предаване, все мерцедеси и бмв-та са в канавките? Кажи, козичке на мост!
отговор Сигнализирай