IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Амбициозна идея в Ирландия: Забрана и на дизела, и на бензина


Обратно в новината

Коментари Коментари

30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 56 Не харесвам 2
Забранили на пет коли да минават по две улици в Германия, а тук пишат: "забраниха колите с ДВГ в Германия".Митове и легенди за лековерните.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 46 Не харесвам 0
В Германия с Евро 4 не можеш да влезеш в ЦЕНТРАЛНАТА част на Щутгарт. Пишете коректно.
отговор Сигнализирай
28
Диди
преди 6 години
Харесвам 37 Не харесвам 7
Собствениците на софийски електромобили трябва да заведат колективен иск срещу Лукойл за мръсния въздух в столицата.
отговор Сигнализирай
27
Диди
преди 6 години
Харесвам 32 Не харесвам 12
И камиони и ТИР-ове има на ток вече. И на запад се движат по пътищата.Нови тирове на ток обявиха Daimler и Freightlinerecars.bg/blogs/elektromobili-1/2603-daimler-elektricheski-kamioni-tiroveDaimler с планове за два нови електрически камионаhttps://greentech.bg/archives/75896
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 2
Да и гинеса ще им го карат с конски впрягове като едно време. Колко модела електрически тира се произвеждат в момента? А параходи?
отговор Сигнализирай
25
мазепа
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 0
Ами ако карам синтетичен дизел произведен от CO2 и Н2 съответно произведени с електролиза с ток от ВЕИ, копраим?
отговор Сигнализирай
24
Hafen die Wahrheit
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 5
Със забрани нищо не се постига, винаги е било така и винаги ще бъде, почнеш ли със забраните показваш слабост, покажеш ли слабост схрускват те.Марзилажа на абмразурата! Тази може да се осъществи най-лесно като се премахнат бензиностанциите. И ако обществото е убедено в ползата за 1-2 години са готови!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 47 Не харесвам 2
Знае се, че производството, експлоатацията и изваждането от употреба на колите на ток, замърсява повече от това на колите с ДВГ - бензин и дизел. Тънкият момент е, че богатите държави използват бедните държави като България, за по-замърсяващите дейности, а ние като оФце сляпо им се подчиняваме. У тях става по-чисто, а в България и други бедни държави става по-мръсно.
отговор Сигнализирай
22
Диди
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 1
По-далновидните бензинджии ще се ориентират към бизнеса със зарядни станции за електромобили, ама е още рано. В България все още няма критична маса от електромобили, която да доведе до печалба такъв бизнес. Електромобилите в България са някъде към 200-300. Крайно недостатъчно за сериозен бизнес.
отговор Сигнализирай
21
Диди
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 12
За да е по-чист въздуха КАТ трябва да спре да регистрира автомобили на бензин и дизел, а само електромобили и хибриди, както и коли които са на пропан-бутан или метан.
отговор Сигнализирай
Новини