IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

30 години преди Тесла: Съветски електромобил ВАЗ-2801


Обратно в новината

Коментари Коментари

65
Коко
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Менделеев, да. Има и много други даровити руски учени. Но ... изобретателят на парната машина бил Ползунов, не Джеймс Уат, на радиото Попов, май не е Маркони, на електрическата крушка Яблочкин и т.н. Излиза, че освен поданици на руския император други нации не са имали научна мисъл и съществен принос в световната техническа революция.
отговор Сигнализирай
64
до Сеира
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
След електрификация си пропуснал думичките съветска власт и НЕП само за пълна картинка :D
отговор Сигнализирай
63
Wnimatelno
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Електрификацията е наложена от външна цивилизация ползваща ел ток за техни нужди.Очакват до няколко години да изнудят хората д а внедрят много нови изобретения които д а им позволят да работят без ел енергия..Сега хита е НАГЛО ВРЕдНА ДИГИТАЛИЗАЦИЯ .Маосви убиици вече контролират обемно всички дигитални уреди ползват и холограмни оръжия.С цифровизацията на ефира увредиха тежко големи региони има проблеми с климата..
отговор Сигнализирай
62
Xp
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Бъдещето е на Графена и батерии от него. Има го на всякъде по света в големи количества. С тея сегашните батерии , няма да има напредък. Трябва силна и издеъжлива енергия . Въпреки че аз съм на мнение, че бъдещето е на електромагнитните двигатели и технологии.
отговор Сигнализирай
61
До seira
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
А този ток от къде ще дойде. Без нова ядрена мощност сме за никъде.
отговор Сигнализирай
60
JJIvanov забрана за
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
Народна република БЪлгария е доказано важен производител на електромобили - електрокари.Засега да се забранят автономните автомобили като исключително вредни и опасни.претъпкани са с тежко вредна снимащо сканираща техника увреждат тежко големи обеми на пътя в градове и села.Вредни са за пешеходци и велосипедисти..
отговор Сигнализирай
59
seira
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
КАТО ГОВОРИМЕ ЗА ПОЛИТИКА, ПОГЛЕДНЕТЕ СРЕЩАТА ПУТИН-ТРЪМП.В ЕНЕРГИЙНО ОТНОШЕНИЕ, ТЯ НЕ ВЕЩАЕ НИЩО ДОБРО ЗА ЕС!ДВЕТЕ СВРЪХСИЛИ СЕ ДОГОВОРИХА ДА "ПРЕЦАКАТ" ЕС, КАТО ГО ОБВЪРЖАТ ЕНЕРГИЙНО!ЕДИНСТВЕНОТО СПАСЕНИЕ ЗА ЕС Е ТОТАЛНАТА ЕЛЕКТРИФИКАЦИЯ НА ВСИЧКИ ОБЛАСТИ ОТ ИКОНОМИКАТА И БИТА, И ПЪЛНА ЕНЕРГИЙНА НЕЗАВИСИМОСТ ОТ ВЪГЛЕВОДОРОДНИТЕ ГОРИВА!!!ТОВА Е НАЙ-СПЕШНАТА ОБЩА ИКОНОМИЧЕСКА ЗАДАЧА!!!
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
За да се развият ел автомобилите трябват хубави батерии и източник на енергия.До сега не са направили нито едното нито другото.Според тесла било напълно нпрмално да не карате колата си 20 дни и тя да остане без ток.След тва идва камиончето с мръсният гаден и безотказен дизелов двигател който най-вероятно е работил когато Елън Мъск е бил още студент и ви закарва високотехнологичната каруца тежаща почти 2,5 тона до най-близката станция където прекарвате още няколко часа в зареждане.Реалност.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
А само преди няколко дни тесладжиите от завист оплюха новината за първият български електрически хипермобил Алиено Арканум с 5521 кс.
отговор Сигнализирай
56
П.Петров
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До мазепа 44Де-факто разработката на Самсунг е само подобрение на електродите на класическата Li-Ion батерия, което значително увеличава капацитета и скоростта на зареждане, но все така проблемът с цената си остава. Нито лития е евтин нито производството на графен в индустриални мащаби.
отговор Сигнализирай
Новини