IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Автомобилът харчи повече масло? Причините много, решението - едно!


Обратно в новината

Коментари Коментари

18
Така е
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Решението е смяна на колата.Ще се намери баламурник да я купи.
отговор Сигнализирай
17
Бургазлия до жената
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 27
Виж ся мацко, гнили коли...особено пък опел не карам! Живея в 100кв нов апартамент в центъра на Бургас! Едната ми кола е 170+ коня, другата е 250+ аз си ги тунинговам и ремонтирам, хоби ми е! Сменял съм блок на улицата+затваряне на мотора до палене, но най ме влече да разширявам женски семеринги, и това също го правя доста добре!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Запушена вентилационна тръба на картера също може да повиши разхода на масло. Налягането в картера неможе да се изравни с налягането при разпределителните валове. Това води да завишено количество масло при вловете и то се всмуква от вакуумът на смукателната линия. Това води до зацапване на дроселовата клапа.
отговор Сигнализирай
15
жената
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 9
До БургазлияНе ти ли омръзна да сменяш и ремонтираш непрекъснато семеринги, клапани, гумички и всякакви джунджурии?И 100 пъти да ги смениш, изгнилият ти 20 годишен опел по-нов няма да стане.Що си го причиняваш?Колата е за каране, не да лежиш под нея на паркинга под панелката.Ама щом те влече и нямаш друга работа - сменяй семеринги цял живот.
отговор Сигнализирай
14
Бургазлия
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 8
Доста е несериозно точно жена да е автор на статия за харч на масло! Много нахално се бутате в мъжките работи! При положение че не знаете откъде се долива масло, и не проверявате дори, си е доста нагла провокация! Аз понеже имам опит в тея дейности, да те светна че харч на масло може да има главно от спечени сегменти, и/или износени гумички на клапаните, или теч от семеринги и уплътнения! Като смяната на сегменти и гумички не е основен ремонт! Айде сега отивай да си миеш паниците и нарежи салата
отговор Сигнализирай
13
BMW FEN
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Сменяш автомобила
отговор Сигнализирай
12
Щерю
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Решението едно - буфкай още едно кило...
отговор Сигнализирай
11
ааа
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Даже и не знам де и се слага маслото на мойта.
отговор Сигнализирай
10
11
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 1
От неграмотници съвети за автомобил, браво!
отговор Сигнализирай
9
Край
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 16
Ако се въведат технически прегледи в България 1/4 от колите са директно за в Надин. Но нали са решили че всеки трябва да има кола независимо колко пуши, дали спира или завива и дали има къде да я държи собственика и. От "прегледите" сега няма върната и една гробница. 100% съм сигурен че срещу 50-100 лв. можете и да прекарате на преглед кола която съществува само по документи.
отговор Сигнализирай