IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Модно и масово: Fiat, Opel, Honda… спират дизела


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
бг
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Първият дизел се задвижвал с рапично или слъчногледово олио. Това инж. Отто Дизел го прави понеже Германия няма източници на нефт ,нито колонии от които да черпи и не й достига бензин. Какво замърсяване може да предизвика олиото , ако се върнем на него ? Пак ни пързалят нещо.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
Най-добрия дизел е на ХОНДА!Компанията обаче е отговорна към околната среда като най-големия производител на ДВГ.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 15
До ЗдравейтеДа забранят всеки дизел в България
отговор Сигнализирай
21
+++
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 8
В България никъде няма наднормено замърсяване заради колите, както е примерно в Германия. Това се дължи на много по-малкото коли в България, много по-малката употреба на колите и на по-малката плътност на населението. В София Фандъкова прави отчаяни опити да предизвика замърсяване от колите, влошавайки непрекъснато и без това вече много лошата организация на движението и паркирането в София, но само със задръствания тя не успява да замърси наднормено въздуха в София.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 15
Ми те и без това никога не са могли да правят дизели нормално е да ги отказват.
отговор Сигнализирай
19
Ай ай
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 20
Яловите дизели трябваше да бъдат забранени преди мноооого години... Бълват жива отрова, особено нашите чипосани *** тука.
отговор Сигнализирай
18
+++
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 11
Истината е, че дизеловите двигатели като цяло са по-чисти от бензиновите двигатели и е голяма грешка атаката срещу дизеловите двигатели. Най-големият проблем засега е замърсяването с въглероден двуокис, в който колите имат дял от около 10%, като бензиновите двигатели замърсяват доста повече от дизеловите двигатели. В Германия имат проблем в някои градове с замърсяването с азотни оксиди, при които дизеловите замърсяват доста повече, особено по-старите коли и затова подеха атаката срещу дизелите.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
До Професор ТюхчефЩе плюят много ясно.СЕСЕСЕРската техника е копие на западната.А дизел се прави по-трудно то бензинов ДВГ.За това и технологично изостаналия СЕСЕСЕРЕ не правеше дизели.Има един опит с КамАЗ и всички знаем какъв е резултата.
отговор Сигнализирай
16
123
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
До мммГлупости в германия масово все още си купуват немски комбита с дизел. Най-добрата семейна кола за техните пътища. За нашите си трябва нещо по-високо.
отговор Сигнализирай
15
Логика
преди 6 години
Харесвам 33 Не харесвам 4
Това ли е ЛИБЕРАЛИЗАЦИЯ на пазара !!! Забрана на дизели , забрана за крушки с нажежаема жичка , забрана на криви краставици ,
отговор Сигнализирай